Изучаем казахский язык

Көне, ескі
древний.
Вопрос-ответ
Всего ответов: 14
Новых вопросов: 10

О НАШЕЙ школе

 

2015-2016 оқу жылындағы мектептің жұмыс істейтін тақырыбы:   «Білім  сапасы,   мұғалімнің кәсіби дамуы - шығармашылыққа  бейім  тұлға  тәрбиелеудің  негізі»

Мақсаты:   «Бәсекеге  қабілетті,  өздігінен білімді  игеретін,   қазіргі қоғам талабына сәйкес шығармашылыққа бейім, өзіндік таңдау жасай алатын шыныққан жеке тұлғаны  сапалы  оқыту арқылы тәрбиелеу».

Міндеттері:

1. Жаңа базистік жоспарды іске асыру, жаңа бағдарламалармен жұмысты жалғастыру.

2. Педагогтардың кәсіби, мәдени, шығармашылық өсуіне жағдай туғызу.

3. Жаңа оқу әдістерін, оның ішінде  ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгеруге оны іс тәжірибелерінде іске асыруға жағдай жасау.

4. Мектеп оқушыларына мемлекеттік білім стандартарына сай білім беру, білім берудің негізгі оқу жоспарына сай, көп нұсқалық бөліктерін басшылыққа ала отырып, жан-жақты, қазіргі стандарт талаптарына  сай, ғылым негіздерін оқыту үшін базалық білім беруді ұсыну.

5. Білім  сапасын  көтеру  мақсатында:

ҰБТ  нәтижесі  бойынша  төмен  көрсеткіш  математика, дүниежүзі  тарихы  пәндерінен  білім  сапасын көтеру.

Білім  сапасын  арттыруда  ата-аналармен  тығыз  байланысты  қамтамасыз  ету.

6. Оқушылардың адаптациялық мүмкіндіктерін арттыру мақсатында жалпы білім берудің, адамгершілік, имандылық, мәдени тәртіптілікті қалыптастыра отырып, оқушылардың білімінің сапасын арттыру.

7.  Ата-ана, жұртшылықпен жүргізілген жұмыстың нәтижесінде – мұғалімнің беделін көтеру.

8. Озық іс-тәжірибелерді, жаңа технологияны пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық іс-әрекетін ұйымдастыру, дарынын ашу, ұлттық қол өнерді дамыту.

9. 12-жылдық, білім беру бағдарламасына сәйкес оқу жылы ішінде мектеп мұғалімдерін «Білім жетілдіру курсынан» өткізу. Мұғалімдер арасында пікір алмасу өткізу арқылы, олардың 12 жылдық білім беруге дайындығын анықтау.

10. Пән әдістеме бірлестіктерінің жұмысының жүйесін қалыптастыру, оны іске асыру арқылы әр пән мұғалімінің іскерлік қабілеттерін арттыру үшін жан-жақты ізденіспен әдістемелік жұмыстар жүргізу.

11. Педагогтардың шығармашылық жұмыстарында ғылыми-зерттеушілік,экспериментальды-тәжірибелілік іс-әрекетін келешек  пен жүйелі жүргізуіне жағдай жасау.

12. Заман талабына сай педагогикалық іс-тәжірибелер банк ісін құрып, оны іске асыруды, және қалалық деңгейде таратуды қалыптастыруды жалғастыру.

13. Қабілеті жоғары балалармен жұмыстың әдіс-тәсілдерін жетілдіру.

14. Қалалық білім бөлімі жанындағы білім дамыту орталығымен, Білім жетілдіру институтымен, қалалық жас өспірімдер сарайымен, мәдени орталықтармен үнемі байланыс жасау.

15. Ұлттық бірыңғай тестке мектеп бітіруші оқушыларды сапалы  дайындау және жоғарғы оқу орындары : ҚарМУ, ҚарМТУ, ҚарЭУ  «достық»  байланыс жасау.

16. ІХ,ХІ сыныпты бітірушілерге мамандық таңдау, бағыт бағдар жұмысын күшейту.

17. Оқу жылы ішінде Қазақстан Республикасының президентінің “Қазақстан –2030 даму стратегиялық” бағдарламасының және елбасы Жолдауындағы басым бағыттарды оқу тәрбие  үрдісінде қолдану .

18. Қоғамдық орындармен және ата-аналар, жұртшылықпен тығыз байланыс орнату арқылы “Мектеп,қоғам,ата-ана” ынтымақтастық педагогикасын қалыптастыру.

19. Мектеп мұғалімдерінің ғылыми зерттеу, шығармашылық ізденіс жұмыстарын баспа беттеріне шығару, педагогикалық оқуларға, конференцияларға қатыстыру арқылы іс-тәжірибелерін тарату.

20. Мектеп оқушыларын кіші ғылыми зерттеу академиясының конференцияларына қатыстыру.

21. Мектепішілік бақылаумен басшылықтың рөлін күшейту және оны іске асыру арқылы  оқушылардың  сапалы білім мен тәрбие алуына ықпал жасау.

22. Салауатты өмір салтын денсаулықты нығайту, орындау барысында:

Спорттық  секциялар  жұмысын  күшейту;

Қалалық,  облыстық  деңгейіндегі   сайыстар  мен   жарыстарға  қатысуды  жандандыру.

23. Оқу тәрбие жұмысының мақсат міндеттерін  нәтижеге жеткізу үшін мұғалімдер ұжымы педагогика-психологиялық тұрғыда жан-жақты еңбек ету.     

24. Мұғалімдердің кәсіби шеберлігін арттыруға байланысты сайыстарға белсенділігін арттыру.

25. Әр пәннің оқытылуының құзыреттілігін арттыруға байланысты тапсырмалар жиынтығын қалыптастыру.