Изучаем казахский язык

Жаңа
новый
Вопрос-ответ
Всего ответов: 146
Новых вопросов: 1

Образовательная деятельность

 Шағын орталық мектепке дейінгі кіші жастағы (3 жастан бастап 5 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «Зерек бала» бағдарламасы ҚР МЖМБС ,бағдарлама мазмұны мектепке дейінгі кіші жастағы баланың біртұтас тұлғалық және физиологиялық, танымдық, қатынастық, шығармашылық және әлеуметтік дамуына бағытталған, және  мектепке дейінгі ересек жастағы (5 жастан бастап 6 жасқа дейінгі) балаларды тәрбиелеу мен оқытуға арналған «Біз мектепке барамыз»  бағдарламасымен жұмыс жасайды.

 

«№36 Жалпы білім беретін орта мектебі» комуналдық мемлекеттік мекемесінің жанындағы  шағын орталықтың 2013-2014 оқу жылына арналған оқу-тәрбие процесінің ұйымдастыру сапасы.

Тақырыбы«МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ МЕКЕМЕЛЕРДЕ БАЛАНЫҢ ДАМУ ПРОГРЕСІН  ЖЕТІЛДІРУ МҮМКІНДІКТЕРІ»

І. Кіріспе Мектепке дейінгі мекемелерде баланың даму прогресін жетілдіру мүмкіндіктері ІІ. Негізгі бөлім Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың құрылымы. 1. Бала тілін дамытудың маңызы. ІІІ. Қорытынды. Ұрпақ болашағы – тәрбие мен білімде.

ШАҒЫН ОРТАЛЫҚТЫҢ ЖҰМЫС МІНДЕТТЕРІ МЕН МАҚСАТТАРЫ:

І.ӘЛЕУМЕТТІК-ӘКІМШІЛІК;

-Шағын орталықтың қоғамдық ортамен  бірлестігі

-Дамытушы ортаны құру;

-Отбасымен серіктестік орнату;

-Педагогтардың кәсіби өсуіне жағдай жасау;

ІІ.ӘДІСТЕМЕЛІК ҰЙЫМДАСТЫРУ;

-Әдістемелік әдебиеттерді оқу;

-байқауларға қатысу

-пед.оқуларды ұйымдастыру;

-Шағын орталықтармен басқа балабақшалармен,тәжірибе алмасу мақсатында тығыз байланыста болу;

ІІІ.АТА-АНАЛАРМЕН ЖҰМЫС:

-Отбасында баланы тәрбиелеуге көмек көрсету;

-Ата-аналарды білім беру процесіне тарту;

-Педагогтармен ата-аналар арасында тиімді серіктестікті құру;

-Ата-аналарды мектепке дейінгі ұйым қызметіне белсенді қатыстыру;

-Баланың әлемде  табысты бейімделуге қабілетті  жеке  тұлға болып қалыптасуына жағдай жасау;

-Шағын орталықта ата-аналармен, білім  мекемелерімен,әкімшілікпен тығыз байланыста болу.Қоғамдық жұмыстарға белсенді қатысу;

 

2013-2014 ОҚУ ЖЫЛЫНАН БАСТАП  ОҚУ-ТӘРБИЕ ҮРДІСІН ЖҮРГІЗУДІҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ:

vБалалардың денсаулығы мен физиологиялық дамуын қорғау және  нығайту;

vЭкологиялық тәрбие бағытының негізін қалау және дамыту

vМектепке дейінгі білім берудің мемлекеттік стандартын орындау

vМемлекеттік  тіл бағдарламасын іске асыру

vКүнделікті дамыту ортаны құру

vОқу-тәрбие  үрдісіне жаңа технологияларды енгізу

vМектепке дейінгі дайындық

vОтансүйгіштік тәрбие беру

vТәрбиешілердің білімдерін жетілдіруге жағдай жасау

vБала тәрбиесіне халық педагогикасын пайдалану

 КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ

Педагогтар:

1. Қоршаған ортамен танысуға жүйелі түрде жақындау арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамытуға жағдай жасалуына педагогикалық ұжымның мотивациялық дайындығы.

2. Шағын орталық жұмысы арқылы педагогтардың шығармашылық әлеуетін арттыру.

Балалар:

1.     Балалардың танымдық қабілеттерін белсенділік орталықтар жұмысын арттыру арқылы дамыту.

2.     Баланың қажеттіліктерін уақытында көрсетілген түзете-дамыту көмегімен қанағаттандыру.

Ата-аналар:

1.     Балаларды рухани-адамгершілікке тәрбиелеу жөнінде ата-аналарға кеңес берілуін ұйымдастыру.

2.     Шағын орталықта тәрбиеленушілерінің бос уақытын ұйымдастыру, денсаулығы мен өмірін қорғау бойынша біріккен қызмет.