Изучаем казахский язык переводчик

Жарық
светлый
Вопрос-ответ
Всего ответов: 34
Новых вопросов: 0

Әдебиет ашық сабақ

Әдебиет сабағы  

                                                         7 – сынып          

 

  Сабақтың тақырыбы:

  С. Торайғыров «Асқақ арманды ақын; «Бір адамға» атты өлеңі.

 

Сабақтың мақсаты: Тақырыпқа сай оқушылардың білімін жан- жақты жетілдіре отырып, жинақтау.

МІНДЕТТЕРІ:

Білімділік:

 Ақын өмірі мен шығармашылығы туралы айта отырып, өлеңнің мән – мазмұнын түсіндіру, мәнерлеп оқуға төселдіру, өлеңді талдап үйрету.

 Тәрбиелік:

 Өлең идеясы арқылы оқушыларды адамгершілікке, қайырымды болуға тәрбиелеу, қоғамдық – саяси дүниетанымын дамыту.

Дамытушылық:

 Оқушылардың сөздік қорларын, шығармашылық қабілеттерін, ой - өрістерін дамыту, жетілдіру, өзіндік көзқарасын қалыптастыру.

 

Көрнекілік: ақын портреті, газет, журнал материалдары, кітаптар.

 

Сабақ әдісі: Сұрақ – жауап, зерттеу, баяндау.

 

Жаңа сабақ.

Оқушылардың өз беттерімен дайындық жасап, іздестіріп, зерттеп келген материалдарымен  таныстыру, баяндату, шығармаларын жатқа айтқызу.

 

        1. Баяндаушылар тобы.

        2. Зерттеушілер тобы .

        3. Сарапшылар тобы.

 

Жинақтау. Тақтаға дайындап әкелген Сұлтанмахмұт шығармалары бойынша көрнекіліктер іледі.

 

     Мұғалім. 

Кіріспе сөзі

1.    С. Торайғыров қазақ халқының XX ғасыр басындағы аса көрнекті ақыны, ақыл – ойшысы.

2.    Абай дәстүрін жалғастырушы ( кеңейтіп айту).

      а) Өмір шындығын көрсете білуі елдіңт жағдайы, білімсіздік,   

       надандық, ілгері ұмтылмаушылық) т.б.

      ә) Қайшылықты бейнелеу – таптың теңсіздігі.

       Білім, өнер. «Әсемпаз болма әрнеге».

                              Бес дұшпан, бес асыл іс.               

 

           «Қараша,желтоқсанмен сол бір-екі ай».

 

           «Кедейдің өзі жүрер малды бағып,Бай мен кедейді салыстыру»

 

Ой қозғау:

1)<Бір адамға> өлеңін мәнерлепайтып беру.

2) Шығу тарихын түсіндіру.

 

Ой дамыту:Осы өлеңде оқиға бар ма, әлде ақынның көңіл – күй сезімі ма?

3) Неше адам қатысып отыр?

   Мұнда шал сөзі бар, ол ақынның атынан баяндалады. Одан соң ақынның ішкі ойы ( монологы) берілген.

 

Тілдің көркемдегіш құралдары туралы айту.

Ирония және сатира туралы түсіндіру, өлеңнің ішінен таптыру.

 

Ой шарықтату: Өлең ұйқасын, тармақтарын талдау.

Алты шумақ, 11 буын, 3 бунақты қара өлең ұйқасы.

 

Сөздік жұмысы:1

                              2 т.б.

 

Шығармашылық жұмыс:  5- шумақты қара сөзге айналдырып жазу.

 

Бекіту:

Үйге тапсырма:

           1.    Өлеңді жаттау

2.    Ой – толғау жазып келу

3.    Абай шығармаларымен салыстыру ( әр тақырыптағы)

    С. Саттаров атындағы №57 мектеп – лицейі

Қазақ тілі мен әдебиеті бірлестігі

ТАҚЫРЫБЫ:    С. Торайғыров.

              1.  Асқақ арманды ақын

               2. «Бір адамға» өлеңі.

    Өткізген: САБЫРБАЕВА   АЙКЕРІМ

                    Қарағанды – 2010

                         С. Саттаров атындағы №57 мектеп – лицейі

                        «АТАДАН ҚАЛҒАН АСЫЛ СӨЗ» атты үйірменің

                                                       жоспары

                         Жетекші: САБЫРБАЕВА АЙКЕРІМ