Қазақ тілін үйренеміз переводчик

бері
ближе
Сұрақ-жауап
Барлық жауаптар: 64
Жаңа сұрақтар: 0

Қазақ тілі кафедрасы

2010-2011оқу жылындағы қазақ тілі кафедрасының

 

атқарылған жылдық жұмысының есебі.

Кафедра жетекшісі: Билялова К.К.

 

2009-2010 оқу жылында  кафедра құрамындағы мұғалімдердің білімдері жоғары, мамандықтары дипломға сай.Біліктілігі жоғары деңгейдегі  жоғары санат мұғалім - 1;біліктілігі жоғары деңгейдегі бірінші санат мұғалім –5; біліктілігі  жоғары деңгейдегі  екінші санат мұғалім –2; қалғандары санаты жоқ мұғалім-4;   

Тақырыбы: ЖОББ №53 мектеп-лицейдің білім беру үдерісін жетілдіру құралы ретінде  оқытудың зерттеу әдістерін жетілдіру және енгізу

Мақсаты:пәндердің оқыту жүйесін жеке тәжірибені талдау және оқытудың жаңа мазмұнын (оқу жоспарлары, бағдарламалар, оқу-әдістемелік кешен) ұғыну арқылы жобалау.

Міндеттері:

–       Мұғалімдерінің педагогикалық: аналитикалық, жобалаушылық, коммуникативтік, рефлексивтік біліктіліктерін қалыптастыру;

–       Жаңа білім беру технологияларын пән ерекшелігін, оқушылардың мүмкіндігін ескере отырып, мұғалімдердің әрекетіне енгізу;

Кафедра  тақырыбыОқытуда ақпараттық технологияларды қолдана отырып, жеке тұлғаның  құзыреттілігін дамыту.

Мақсаты: Мәдениет деңгейі жоғары, қоғамдық өмірге бейімделген интеллектулдық  жеке тұлғаны қалыптастыру, оқушылардың өз еліне туған жеріне, мемлекеттік тіліне деген құрмет сезімін қалыптастыру;

-  еліміздің тәуелсіздігін сақтап, қазақ тілінің мәртебесін көтеру, қазақ тілінде еркін оқып, мазмұндауды дамыту, сөздік қорын байыту.

-  Атамекенді сүюге, шешендік сөздерді үлгі етуге, оны оқып түсінуге, ардақтауға, елінің салт – дәстүрін қадірлеп құрметтеуге тәрбиелеу.

       Міндеттері:

-  Инновациялық технологияларды, әдістемелерді пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

-  шығармашылық тұлға қалыптастыру;

-  мұғалімнің өз жұмысын ғылыми тұрғыда  ұйымдастыра білуі;

-  тиімді жұмыс істеуде әдістемелік тәсілдер және психологиялық ерекшеліктері  туралы ғылыми мәліметтермен мұғалімдердің танысуы;

-  Оқушы дарындылығының дамуына тиімді жағдай жасау.

Кафедра оқу орнының оқу- тәрбиелік, әдістемелік, тәжірибелік және ғылыми- зерттеу жұмыстарын жүргізетін маңызды ғылыми әдістемелік бөлімшесі болып табылады. Кафедраның іс -әрекетінде Бала құқығы конвенциясы, ҚР- ның Конституциясы басшылыққа алынады.

Жыл бойы кафедра жұмысының талаптарына сай төмендегі іс- әрекеттер орындалды.

Оқу жұмысы бойынша:

·        Бекітілген оқу бағдарламалары негізінде мектеп компонентіне сәйкес тақырыптық жоспар құрылды.

·        Кафедра пәндері бойынша оқытудың үздіксіздігі қамтамасыз етілді.

·        Оқушылардың ғылыми- зерттеу жұмыстарын ұйымдастырады әрі басшылық жасалды.

·        Оқушыларды пән бойынша әр тоқсан сайын қорытып, түрлі үлгідегі сынақтар алып, кей пәндерден әкімшілік, кафедраның өз тарапынан болған бақылауларды жүзеге асыруды қамтамасыз етті.

·        Оқу пәндерінің әдістемелік өнімдермен қамтамасыз етілуін қадағалады.

·        Мектеп әкімшілігімен бірлесіп педагог мамандардың жан- жақты шығармашылық байланысын әрі уақытылы біліктілігін көтеруін қамтамасыз етті.

·        Жас мамандардың кәсіби шеберлігін арттыруға көмек жасады.

Ғылыми -зерттеу әрі тәжірибелік жұмыстар бойынша:

·        Кафедра мұғалімдері әдістеме саласы бойынша ғылыми -зерттеу жұмыстарына қатысып және осы жұмыстарды талдап отырды, нәтижесін мектепте өткен ғылыми- практикалық конференцияда көрсете білді.

·        Ғылыми- зерттеу жұмыстарының қорытындысын кафедра мәжілісінде талдап, әрі қарай өнімді еңбек етуге кеңес берді.

·        Кафедра пәндері бойынша оқушылардың ғылыми- зерттеу жұмысымен шұғылдануын қамтамасыз етті.

 Кафедра меңгерушісі тарапынан кафедраның оқу- әдістемелік жұмыстарына, кафедра пәндері бойынша күнтізбелік -тақырыптық жоспарлардың, оқу -әдістемелік, дидактикалық құралдардың жасалуына басшылық жасалды. Жыл бойы  кафедра оқытушыларының сабаққа дайындығы және пәннің берілу сапасы бақыланды. Кафедраның тәжірибелік, ғылыми- зерттеу жұмыстарына басшылық жасалды және оның орындалуы қадағаланды.

Еңбек өтілдері мен тындырған іс -әрекетін саралай келіп, кафедра оқытушыларының кәсіби біліктілігін арттыруын ұйымдастырып, біліктілік санатын көтерушілерге кеңес берілді, ұсыныстар жасалды. Жыл бойы болған кафедра отырыстарында жаңа технологиялардың оқу үрдісіне  енгізілуін қадағалады.

 Кафедра отырыстары өткізіліп, онда ең маңызды деген мәселелер талданып отырды. Ғылыми -әдістемелік жұмысқа қатысты мәселелер талданып отырды.  Отырыстың хаттамасы толтырылып, күн тәртібіне қатысты қаулылар қабылданды.

Кафедраның әдістемелік жұмысын төмендегі көрсетілген бөлімдерді басшылыққа ала отырып ұйымдастырылды:

жаңа оқу жылындағы кафедраның негізгі міндеті.

1.     жаңа оқу жылындағы кафедра негізгі шараларының жылдық жоспары жасалып, онда оқу- тәрбиелік жұмыс, әдістемелік жұмыс пән бойынша сыныптан тыс жұмыс, ғылыми- зерттеу жұмысы, кадрмен жұмыс, оқу үрдісін оқу әдістемелік жағынан қамтамасыз етілуі қадағаланды.

Кафедраның оқу- тәрбиелік және әдістемелік жұмысы мектептің  жалпы жоспарының негізінде жасалды. Ағымдағы оқу жылында оқушылармен жұмыс жүргізгенде қандай әдіс- тәсіл түрлерін жетілдіру керектігі көрсетілді.

Сыныптан  тыс жұмыс түрлері нақты көрсетіледі.( олимпиада, түрлі байқаулар, жарыстар...)

   Атқарылатын барлық жұмыстарды жоспарлағанда нақты іс- шара, жауапты немесе  қатысатын адам, өтетін мерзімі кесте түрінде толық көрсетіліп отырды.

    Қазақ тілі пәнін оқытудың мақсаты қазіргі өзгермелі қоғам жағдайында жан- жақты дамыған, өмірдің барлық жағдаяттарында өзіндік белсенділік көрсете алатын, эстетикалық талғамы жетілген, халқымыздың ұлттық құндылықтарын бағалап, құрметтей алатын азамат тәрбиелеуге бағытталған. Отаншылдық рухтағы жас ұрпақ тәлім -тәрбиесіне баса назар аударылған. Заман талабына төтеп беретін ұрпақ дайындаудың бірден- бір тиімді жолы білім үрдісіне жаңа технологияларды енгізу.

     Педагогикалық технологиялар білімдік ақпараттарды өңдеп ұсынатын, өткеннің жетістіктері мен жаңашылдықты тоғыстыратын, оқытудың барлық мүмкіндіктерін оқушының тұлғалық дамуына пайдалануды көздейтін біртұтас ұғым болғандықтан, озық технологиялардың қолданылуы пәннің атқаратын қызметі мен сол пәнді оқытатын мұғалімнің шеберлігіне байланысты деп ойлаймыз.

     Кафедра жиындары өз уақытында өтіп отырды. Оқу жылы барысында пән апталығына, әдістемелік апталыққа жан- жақты үлес қосып,кей мұғалімдер қалалық, облыстық шараларға, түрлі байқауларға қатысып, қорытынды жасап отырды.  Сонымен бірге мұғалімдеріміз мектептің қоғамдық жұмыстарына да белсене қатысып, білім ошағының қай жағынан болса да өркендеуіне үлес қосуда.  Кафедраның шығармашылық күш- қуаты өте мықты.

    Мектеп оқушыларына білім мен дағды беруде қазақ тілін оқыту формаларының мәні үлкен.  Сабақ- оқу ісін ұйымдастырудың негізгі түрі болып саналады. Сабақ беруде мұғалімнің ойында тұратын мақсаттар мыналар болуы тиіс:

1.     оқушыларға білім негіздерін түсіндіру;

2.     сол білімді бекітіп, талдап, есінде қалдыру;

3.     алған білімін тексеріп отыру;

4.     өздігінен толықтырған білімін күнделікті қажетке жұмсау;

    Осыған орай, оқушылардың ой өрісін үздіксіз дамыту, мектеп қабырғасында жүргенде мемлекеттік тілді меңгеру керектігін сезіндіру айқындалады.

    Сонымен орыс мектебіндегі қазақ тілі пәні  мұғалімдеріне ұсыныс айтылды:

1.     Оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру;

2.       Тәжірбиелі ұстаздардың  сабақтарына қатысу;

3.     Сабақтарында ойын элементтерін пайдалану;

4.     Ақпаратты жаңа технологияларды меңгеріп, сабақтарында тиімді пайдалану;

     Осы қойылған міндеттерді орындау барысында оқу жылының басында кафедраның жұмыс жоспары белгіленді. Кафедра мүшелерінің баяндамалары, ашық сабақтары, мектепшілік және қалалық семинарларға қатысуы жоспарланды.

Мұғалімнің аты – жөні

Туған жылы

Білімі

Оқыған оқу орны

Диплом бойынша мамандығы

өтілі

      санаты

       Аттес,   жылы

11

Біләлова Кенжегүл Каримовна

13.04.77

жоғары

ЖезУ

Қазақ тілі және әдебиет

      13

1

2010

22

2

Елубаева Айгүл Нұртаевна

01.09.77

жоғары

 ҚарМУ

Қазақ тілі және әдебиет

        13

1

2010

33

Акимжанова Дана Райхановна

05. 11 1970

жоғары

ҚарМУ

Қазақ тілі және әдебиет

         4

2

2010

44

Хиса Назгүл

26.09.72

жоғары

ҚарМУ

Қазақ тілі және әдебиет

         12

1

2010

55

Жанабекова Нәскен Ивашевна

05.08.50

жоғары

ҚарПИ

Орыс тілі және әдебиет

          33

2

2010

66

Мұқажанова Күнзипа

Абушаевна

12.01.59

жоғары

Болашақ Унив

Қазақ тілі және әдебиет

            18

жогары

2010

77

Мұратқызы Гүлмира

 16.04.1978

жоғары

ҚарМУ

Қазақ тілі және әдебиет

 14       

1

2009

88

Табылғанова Меруерт Алимхановна

 10.03.73

жоғары

ҚарМУ

Қазақ тілі және әдебиет

13

1

2013

99

Адилова Айнұр Бүркітбаевна

5.09.1985

жоғары

ҚарМУ

Қазақ тілі және әдебиет

        

санатсыз

2012

110

Тасимова Айнур Сериковна

20.05.1979

жоғары

 Болашақ Унив

Қазақ тілі және әдебиет

 

санатсыз

 

111

 Мусина Асем Муратовна

15.02.82

жоғары

ҚарМУ

Қазақ тілі және әдебиет

 

санатсыз

 

112

 Кенжина МаралЖумагалиевна

10.09.86

Орта

 

«Талап» колледжі

Қазақ тілі және әдебиет

 

Санат сыз

 

Кафедра мүшелері өз білімін жетілдіруде мектепшілік және қалалық семинарларға қатысып отырды.

-  Оқу жылының басында кафедра құрамындағы барлық мұғалімдердің күнтізбелік жоспары құрылып, кафедра ортасында талқыланып, бекітілген болатын. Барлық сабақтар сол бекітілген жоспар бойынша жүргізіліп отырды, бағдарламадан қалыс қалған жоқ. Сонымен қатар жылдың басында пән мұғалімдерінің өздігінен білім көтеру жоспары құрылды.

Мақсаты:

-  Мұғалімнің біліктілігін көтеру;

-  Жаңа технологиялармен танысу;

-  Әріптестердің іс – тәжірбиесімен танысу, оған баға беру алу;

-  Жаңаша әдіс – тәсілдермен танысу, өз сабақтарына тиімді қолдана білу

Оқу жылының басында кафедраның жұмыс жоспары бекітілді. Кафедра отырыстарында осы жоспар негізінде жұмыс түрлері жүйелі жүргізіліп отырды. Қазақ тілі пәні мұғалімдері кафедра отырысында түрлі тақырыптарда баяндамалар оқылып, тәжірбиелі ұстаздар өз іс-тәжірбиелерімен бөлісті. Кафедра мұғалімдері өз пәндері бойынша белгілі тақырыптарда жұмыс жасайды.

Мұғалімнің аты-жөні тегі

Жұмыс тақырыбы

Қайда тыңдалды

Акимжанова Дана Райхановна

«Ізденушілік тапсырмалар арқылы оқушылардың  шығармашылық қабілеттерін дамыту»

Кафедра отырысы

Билялова Кенжегул Каримовна

«Жеке тұлғаны қалыптастырып дамыту үшін нәтижеге бағытталған білім беруде жаңа технологияларды енгізу, халықтық педагогика үлгілері арқылы ұлттық құндылықтарды таныту; »

Кафедра отырысы

Елубаева Айгуль Нуртаевна

«Мәтінмен жұмыс арқылы оқушылардың ауызекі тілін дамыту»

Кафедра отырысы

Хиса Назгүл.

 

«Қазақ тілі мен орыс тілі грамматикасын салыстыра оқыту арқылы оқушылардың сауаттылығын арттыру.»

Кафедра отырысы

Мұқажанова К.А.

«Оқушыларды ҰБТ-ға дайындау әдістері.»

Кафедра отырысы

Жанабекова Н.И.

«Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін арттыру.»

Кафедра отырысы

Табылғанова Меруерт Алимхановна

«Қазақ тілін оқытуда ақпараттық технологияларды қолдана отырып ауызекі  сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.»

Кафедра отырысы

Адилова А.Б.

«Түрлі ойын түрлері арқылы оқушылардың танымдық қызығушылығын дамыту.»

Кафедра отырысы

Кенжина Марал

«Бастауыш сынып оқушыларына мемлекеттік тілді көрнекіліктер арқылы оқытып, тілдерін дамыту»

Кафедра отырысы

Мұратқызы Гүлмира

Қазақ тілі мен әдебиет сабақтарында тіл ұстарту жұмыстарын тиімді жүргізу;

Кафедра отырысында

Мусина Әсем Муратовна

Тіл дамыту жұмыстарын  жүргізудің әдіс- тәсілдері

Кафедра отырысында

Тасимова А.С.

Сөздік жұмыстарын жүйелі жүргізе отырып сөздік қорларын молайту;

Кафедра отырысында

 Әр мұғалімнің дарынды және үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жоспары, жеке жұмыс жоспарлары бар. Өз  әріптестерінің  сабақтарына қатысып, тәжірбие алмасып отырды.

 Сыныптан тыс мектепшілік іс – шараларға қатысып отырды. Пән мұғалімдері мектепішілік оқушылар жиынында мерекелік радиолездемелер, үгіт топтарын әзірлеп, қатысып жүрді.

9,11 сынып оқушыларын МАБ пен ҰБТ- ға тыңғылықты дайындау мақсатында пән мұғалімдері арнайы жоспар жасап, өткізетін қосымша сабақтарының кестесін құрастырды. 

Әр пән мұғалімі тоқсан бойынша білім сапасының қорытындысына, бақылау жазба жұмыстарының қорытындысына сараптама жасады. Бағдарламадан қалып қоюшылық жоқ.

    Кафедра мұғалімі Біләлова К.К. Республика күніне орай «Қазақшаңыз қалай?» атты ашық өнеге сағатын өткізіп, мектеп әкімшілігі қатысып, жоғары бағалады. 

       Пән мұғалімдері Елубаева А.Н., Билялова К.К., Акимжанова Д.Р. Тәуелсіздік мерекесіне ашық тәрбие сағаттарын дайындап, мектеп әкімшілігі мен мұғалімдері қатысып, алғыстарын білдірді.

     2010-2011 оқу жылының  18 қазан мен 27 қазан аралығында  қазақ тілі кафедрасының  онкүндік мерекесі өтті. Кафедра отырысында пән онкүндігінің жоспары құрылды. Пән мұғалімдері ашық сабақтар , пән бойынша ашық  іс- шаралар ұйымдастырды.

               Орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиетінің онкүндігінің мақсаты: Сөйлеу, ауызекі сөйлеу тіл мәдениеті машықтарын меңгерген, коммуникативтік біліктілігі артқан, логикалық ойлауы өз деңгейіне сәйкес дамыған, мәдениетті сөйлеуге бейімделген оқушының қалыптасуына жағдай жасау;

     Шығармашылықпен жұмыс істейтін мұғалімдердің қазақ тілін үйретудегі жеткен жетістіктері мен оқытудағы ақпараттық  коммуникативтік технологияларды тиімді қолдану дәрежесін саралау;

       Орыс мектебіндегі қазақ тілі мен әдебиетінің онкүндігінің міндеті: Оқушылардың азаматтық көзқарасы қалыптасқан жігерлі де белсенді мәдениетті де білімді жасқа айналдыру. Сондай-ақ туған жерді түлетуді, егемен елінің еңсесін көтеруді азаматтық парызым деп ұғатын ұрпақ  тәрбиелеу;

«Менің Отаным- Қазақстан» атты қазақ тілі онкүндігінің ашық сабақтар жоспары. (18 қазан-28 казан 2010жыл)

Мұғалімнің аты- жөні, өткізілетін іс- шара

Өтілетін мерзімі

сыныбы

1

Билялова К.К.                      «Мемлекеттік мерекелер.»

20.10

7 «Б»

2

Хиса Н.                                 «Қазақ отбасы.»

26.10

9 «Б»

3

Жанабекова Н.И.                   «Бақта.»

21.10

2 «Г»

4

Елубаева А.Н.                         «Алтын күз.»

22.10

6 «Б»

5

Адилова А.Б.                           «Республика күні.»

21.10

7 «В»

6

Тасимова А.С.                          «Менің Отаным.»

21.10

4 «В»

7

Акимжанова Д.Р.                     «Қазақстан- тәуелсіз мемлекет.»

22.10

7 «Б»

8

Табылғанова М.А.                   «Көкөністер мен жемістер.»

22.10

5 «Г»

9

Кенжина М.                              «Алтын күз.»

21.10

3 «Г»

     Кафедра мұғалімдері Елубаева А.Н., Акимжанова Д.Р., Хиса Н., Билялова К.К. өз сабақтарында ақпараттық технологияларды тиімді қолданып, интерактивтік тақтамен сабақтарын өткізді.

Бастауыш сыныптарда сабақ өткізген Жанабекова Н. И.сабақ барысында оқушылардың қызығушылығын арттыру барысында түрлі суреттер, тиімді сергіту сәттерін және озық тәжірибелерді шебер қолдана отырып, оқушылардың белсенділігін жан- жақты арттыруға баса назар аударды. 

 Ал  Адилова А.Б., Табылғанова М. А. өткізген сабақтарында тест, таратпалар, оқушылардың өздігінен бағалау парақшаларын қолдану,  түрлі топтама жасау арқылы оқушының пәнге деген қызығушылығын арттырып, шығармашылық қабілетін дамытуда түрлі жұмыс түрлерін көрсетті.

Сондай-ақ жас мамандар Кенжина М. мен Тасимова А.С. бастауыш сыныптарда  сабақтар беріп,жеткен жетістіктері мен нәтижелері сараланды. Кеткен кемшіліктері айтылып жақсы маман болу үшін көп іздену керектігі айтылды.

       Сонымен қатар осы апталық аясында  пән мұғалімдері пән бойынша сабақтан тыс іс- шаралар  ұйымдастырды. Апталық барысында сыныптан тыс жұмысқа барлық сынып оқушылары қатыстырылды. Сыныптан тыс жұмыстардың барлығының мазмұны мағыналы, мәнді, бай көрнекілікке құралып, оқушылар өздерінің жан- жақты білімді, өнерлі екендіктерін, өздерінің сөздік қорларын көрсете білді.

«Менің Отаным- Қазақстан» атты қазақ тілі онкүндігінің іс- шаралар  жоспары.

Мұғалімнің аты- жөні, өткізілетін іс- шара

Өтілетін мерзімі

сыныбы

1

Билялова К.К.                      «Мемлекеттік тіл- менің тілім.»

22.10

7 «Б»

2

Хиса Н.                                 «Тіл- халық қазынасы.»

26.10

5«Б»

3

Жанабекова Н.И.                   «Менің Отаным- Қазақстан.»

23.10

3-6 сыныптар

4

Елубаева А.Н.                         «Біз қазақша сөйлейміз!»

21.10

6 «Б»

5

Адилова А.Б.    Тасимова А.С. Кенжина М.                      

«Алтын күз.»

27.10

5-7 сыныптар

7

Акимжанова Д.Р.                     «Туған жерім-Қазақстан.»

26.10

7 «Б»

8

Табылғанова М.А.                   «Тапқыр достар.»

25.10

5 «Г»

     Осы І жартыжылдықта өткен апталық қортындысын қортындылай келе, мұғалімдерге мынадай ұсыныстар айтылды:

-         Мұғалімдер интерактивті тақтаны қолданып сабақ беруді, сондай-ақ  тиімді жаңа технологияларды сабақ үрдісінде қолдануды әдетке айналдыру;

-         Еңбек жолын енді бастап жатқан жас мамандарға тәжірибелі ұстаздардың сабақтарына үнемі қатысып отыру керектігі айтылды;

-         Жас мамандар тәлімгерлермен байланыста болып, ақыл- кеңестер алып тұру ұсынылды;

Мұғалімдердің  қалалық семинарларға қатысуы.  Пән мұғалімдері жоспар бойынша  қалалық семинарларға қатысып отырды.

Мұғалімнің аты-жөні

тақырыбы

мекеме атауы

Акимжанова Дана Райхановна

«Тіл үйретудегі ойын технологиясының оқушыларға әсері»

Қарағанды қаласының білім бөлімі Әдістемелік кабинет; ХІІІ аймақтық ғылыми- практикалық конференциясы, 2011ж.

Хиса Назгүл

«Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында тіл дамыту жұмысын жүргізуде оқыту технологиялардың маңызы»

Қарағанды қаласының білім бөлімі Әдістемелік кабинет; ХІІІ аймақтық ғылыми- практикалық конфер, 2011ж.

   Мектеп оқушылары қазақ тілі мен әдебиеті пәндері бойынша түрлі қалалық, облыстық, халықаралық дәрежедегі қашықтықтан оқыту тәсілдері бойынша өткен олимпиадаларға қатысып отырды. Осындай игі шаралар алдағы уақытта да өз жалғасын таппақ.

Мектепішілік,қалалық, және облыстық олимпиадалар, зияткерлік сайыстар,марафондарға оқушылардың қатысуы         

Пән

Сайыс түрі,орын

Оқушы

сынып

Мұғалім

Қазақ әдебиеті

«Жарқын болашақ»

Худакоромов Б.

10а

Билялова К.К.

Қазақ әдебиеті

«Жарқын болашақ»

Хузина Л.

Билялова К.К.

Елубаева А.Н.

Қазақ әдебиеті

«Жарқын болашақ»

«Жас толқындар» үйірмесі

8б, 9б

Билялова К.К.

Елубаева А.Н.

Қазақ әдебиеті

«Жарқын болашақ»

Магамадова Сабина

Хиса Н.

Қазақ тілі

Қалалық олимпиада.

5 орын

Хузина Л.

Елубаева А.Н.

Қазақ тілі

Қалалық олимпиада.

Теленкова Настя

11а

Мукажанова К.А.

Қазақ тілі

қалалық олимпиада.

6 орын

Кащаева Сабина

Хиса Н.

Қазақ тілі

Қалалық олимпиада.

6 орын

Құрарова Айгерим

Хиса Н.

Қазақ тілі

қалалық олимпиада.

10 орын

Сыдыкова Айжан

Мұратқызы Г.

Қазақ әдебиеті

Қалалық «Халық ауыз әдебиеті»сайысы

«Жас толқындар» үйірмесі

5в, 6г, 7г

 Табылғанова М.А,  Адилова А.Б.

Қазақ әдебиеті

Қалалық «Махамбет оқуы»

8 «А» сынып оқушылары

8 «А»

Билялова К.К.

      Желтоқсан айында  мектепішілік олимпиадаға 5-10 сынып оқушылары қатысып, жақсы нәтиже көрсеткен оқушылар қаңтар айында қалалық олимпиадаға қатысты.  

 Пәндер бойынша  білім сапасының көрсеткіштері

Мұғалімнің аты-жөні тегі

Пән

сынып

білім сапасы

үлгерімі

Акимжанова Дана Райхановна

Қазақ тілі

 

 

қазақ әдебиеті

71%

78%

54%

62%

100%

100%

100%

100%

Билялова Кенжегул Каримовна

қазақ тілі

 

 

 

 

қазақ әдебиеті

10а

10а

80%

92%

36%

33%

68%

86%

76%

84%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Елубаева Айгуль Нуртаевна

Қазақ тілі

 

 

 

Қазақ әдебиеті

100%

76%

69%

50%

84%

92%

70%

34%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Хиса Назгүл.

 

Қазақ тілі 

 

 

 

Қазақ әдебиеті

100%

59%

84%

53%

100%

77%

92%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Мұқажанова Күнзипа Абушаевна

Қазақ тілі

 

Қазақ әдебиеті

11а

11а

91%

85%

85%

100%

100%

100%

Адилова Айнур Буркитбаевна

Қазақ тілі

 

 

әдебиет

66%

57%

42%

68%

39%

 

100%

100%

100%

100%

100%

 

Табылғанова Меруерт Алимхановна

Қазақ тілі

 

 

 

 

Қазақ әдебиеті

53%

73%

72%

64%

42%

57%

63%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

100%

Тасимова Айнур Сериковна

Қазақ тілі

Қазақ әдебиеті

83%

83%

100%

100%

 

Оқушылардың ғылыми-зерттеу жобасы  2011ж.

Жоба тақырыбы

Оқушының аты-жөні

сынып

Пән

Жоба жетекшісінің тегі,аты-жөні

1

«Шығыстың қос жұлдызы.»

Зайченко Вика

қазақ тілі

Акимжанова Дана

2

«Абай менің жүрегімде»

Болатова Лейла

әдебиет

Билялова Кенжегул

3

«Мақал- мәтелдердің тәрбиелік мәні.»

Варганова Галина

Алибеков У.

әдебиет

Акимжанова Дана

4

«Қазақ фольклорындағы этнографиялық көріністер»

Дамысұлы Еркеғали

әдебиет

Хиса Н.

5

«Қазақ халқының ою- өрнектері»

Федорова Тамара

қазақ тілі

Адилова А.Б.

6

«Жер-су, ру-тайпа аттарындағы түр-түс мағынасы.»

Магамедова Сабина

ежелгі дәуір әдебиеті

Хиса Н.

Сәуір  айында  мектепішілік  оқушылардың ғылыми жоба қорғау жұмысына кафедра мұғалімдері қатысты.

Үздік жұмыстар ретінде 3б сынып оқушысы Феодрова Тамараның  «Қазақ халқының ою- өрнектері» қазақ тілі  пәні бойынша қорғаған   жұмысы,

 9а сынып оқушысы  Дамысұлы Еркеғали  «Қазақ фольклорындағы этнографиялық көріністер»» атты жұмыстары танылды.

Қарағанды қаласының білім бөлімі Әдістемелік кабинет; ХІІІ аймақтық ғылыми- практикалық конференциясына  пән мұғалімдері Акимжанова Д.Р., Хиса Н  қатысып, өзекті мәселені ортаға салып, мақаласы кітап болып басылып шықты.

16 наурызда Қалалық білім бөлімінің белгілеуімен әдебиет пәнінен қалалық  семинар өткіздік. Қалалық семинар өте жоғары деңгейде өтті деп қорытындылады,-ҚББ әдіскері Т.Қ.Алтайбаева. 

  Қалалық семинардың жоспары

уақыты

тақырыбы

жауапты

Өткізілетін орны

9.30-9.50

Қонақтарды қарсы алу

Кенжина М.Ж

Тасимова А.С.

1-      қабат

9.50-10.00

Семинардың мақсаты мен міндеттері

Қалалық білім бөлімінің  әдіскері  Алтайбаева Т.Қ.

Жиын  залы

10.00-10.10

Мектеп туралы ақпарат

Мектеп директоры Салиева Л.С.

Жиын залы

10.10- 10.20

Қазақ тілі кафедрасының құрамы

Директордың ОТЖ  орынбасары Калекина Б.А.

 

10.20 – 10.35

Білім деңгейі төмен және жоғары оқушылармен жүргізілетін жұмыстардың қазақ әдебиеті пәніне сүйене отырып жоспарлануы

Кафедра жетекшісі

 Билялова К.К.

Жиын залы

10.45-11.30

Мұқағали Мақатаев «Үш бақытым» 5 «Г» сыныбы

Табылғанова М.А.

 

311 кабинет

 

Бейімбет Майлин «Айт күндері»

Адилова А.Б.   7 «В» сыныбы

 

213 кабинет

 

Мұхтар Әуезов «Ұлы шығармадағы ұлы тұлға»

Хиса Н.   9 «Б» сынып

 

207 кабинет

 

Ғабит Мүсіреповтың өмірі мен шығармашылығы

Мұқажанова К.А. 11 «А» сынып

        304 кабинет

11.35-11.45

Ас болсын!!! ( шай мәзірі)

 

 

11.45-12.00

Озық іс-тәжірибемен бөлісу

Мұратқызы Г.

Жиын залы

12.00-12.45

« Наурызым- мерекем, Наурызым- берекем!»

Елубаева А.Н.  Билялова К.К.

Жиын залы

12.50-13.00

Семинарды қорытындылау

Қалалық білім бөлімінің  әдіскері  Алтайбаева Т.Қ.

Жиын залы

        Мектепішілік пән олимпиадасына мұғалімдер ұйымшылдықпен тапсырмалар әзірлеп, өткізілуіне ат салысты. Нәтижесінде 11 сынып оқушысы Теленкова Н., 9 сынып оқушысы  Кащаева Сабина, 9 сынып оқушысы Құрарова Айгерим, 8 сынып оқушысы Сыдыкова Айжан мен Хузина Ляйсан  қалалық олимпиадаға жолдама алды.  

        Мектептегі мұғалімдерге мемлекеттік тілді үйрету үшін пән мұғалімдері Мұқажанова К.А., Акимжанова Д.Р, Хиса Н., Елубаева А.Н.., Табылғанова М.А. «Қазақ тілін үйренейік!» атты курстан қазақ тілінен дәріс береді. Өз білімімді жетілдіру үшін әріптестер бір-бірінің сабақтарына қатысса, кафедра отырысында түрлі тақырыптарда баяндамалар оқылып, өзара ой бөлісіп отырды. Осындай игі шаралар алдағы уақытта да өз жалғасын таппақ. Ақпан айында аудандық, қалалық, облыстық кезеңнен тұратын ІІІ «Жарқын болашақ» байқауына қатысып, облыстық сайыс кезеңінен «Сахна саңылақтары» бөлімі бойынша жүлделі ІІІ орынды иеленді. Сондай-ақ  наурыз айында аудандық, қалалық «Халық ауыз әдебиеті» сайысына қатысып алғыс хатпен марапатталды, сәуір айында қалалық «Махамбет оқуы» конкурсына қаттыстық.

        Талдауды жүргізе келе, орыс мектебіндегі қазақ тілін оқытудың маңыздылығы зор екендігін, нәтижеге бағытталған білім беру үшін қазақ тілі сабақтары жауаптылықты қажет ететіндіктен оқушыға білім берудің ең тиімді, ұтымды жақтарын таңдап алуды қажет етіп отыр. Сондықтан үнемі жетілдіру, дамыту, толықтыру сабақ сапасын арттырады, оқушыны да ұстазды да шығармашылыққа жетелейтіні сөзсіз.

Кафедра алдындағы проблемалар:

·        Білім сапасын жоғарлату;

—  Оқушылардың ғылыми жобаларын қалалық, облыстық деңгейге дейін жеткізу;

—  Қалалық, облыстық олимпиадаларға қатысу;

—  Мектепішілік,қалалық,облыстық іс-шараларға үнемі қатысып отыру;

—  Жас маманмен жұмысты жандандыру;

—  Пән бойынша әдістемелік көмек құралдарын шығару;

Келесі оқу жылына мынадай мақсаттар мен міндеттер қойылды:

Мақсаты: Мәдениет деңгейі жоғары, қоғамдық өмірге бейімделген интеллектулдық  жеке тұлғаны қалыптастыру, оқушылардың өз еліне туған жеріне, мемлекеттік тіліне деген құрмет сезімін қалыптастырып, ауызекі сөйлеу қабілеттерін арттыру;;

-  еліміздің тәуелсіздігін сақтап, қазақ тілінің мәртебесін көтеру, қазақ тілінде еркін оқып, мазмұндауды дамыту, сөздік қорын байыту.

-  Атамекенді сүюге, шешендік сөздерді үлгі етуге, оны оқып түсінуге, ардақтауға, елінің салт – дәстүрін қадірлеп құрметтеуге тәрбиелеу.

       Міндеттері:

-  Инновациялық технологияларды, әдістемелерді пайдалану арқылы оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту.

-  шығармашылық тұлға қалыптастыру;

-  мұғалімнің өз жұмысын ғылыми тұрғыда  ұйымдастыра білуі;

-  тиімді жұмыс істеуде әдістемелік тәсілдер және психологиялық ерекшеліктері  туралы ғылыми мәліметтермен мұғалімдердің танысуы;

-  Оқушы дарындылығының дамуына тиімді жағдай жасау.