Білім бөлімі қызметкерлерінің телефондары
Әдістемелік кабинет
РАМАНАУСКАЙТЕ Элина Александрасовна

Туған күні: 01.11.1969 г.р.
Білімі: жоғары, ҚарМУ, 1997 жыл; Қарағанды қаласының педагогикалық училищесі, 1990г.
Мамандығы: орыс тілі мен әдебиеті пәндерінің мұғалімі; бастауыш сынып мұғалімі,
Педагогикалық өтілі: 25 жыл
Санаты: жоғары
Негізгі жұмыс орны: "Қарағанды қаласының білім бөлімі" ММ
Лауазымы: ӘК меңгерушісі
Байланыс телефондары: р.т.8(7212)343917, д.т.8(7212)568232, моб.87058751125, 87004170788
Білім бөлімінің әдістемелік кабинетінің 2016-2017 оқу жылындағы жұмысының талдауы
 
Білім беру бөлімінің әдістемелік жұмысы төрт бағыт бойынша;
 - оқу-әдістемелік; 
 - ақпараттық-диагностикалық; 
 - сараптамалық-аналитикалық және ұйымдастыру-әдістемелікке сәйкес, «Білім беру ұйымдарының жаңа білімге көшу кезеңінде педагогикалық және білім беру қызметінің сапасын қамтамасыз ететін ортаны құруға әдістемелік қолдау көрсету» тақырыбы бойынша жүзеге асырылады.
Әдіскерлерімен жиырма бір қалалық әдістемелік бірлестіктің пән мұғалімдері, психологтар, дефектологтар мен логопедтер, педагогтар, мектепке дейінгі мекеменің қызметін үйлестіреді.
«Бір ай» схемасы бойынша әдістемелік шараларды өткізудің ӘК қабылдаған әдісін ескере отырып, олардың жалпы саны 208-ге жетті,  оның ішінде семинарлар-104, ШМУ-34, әдістемелік семинарлар - 6, шеберлік сынып-18, қалалық конференциялар, олардың арасында ХІХ облыстық ғылыми-практикалық конференция, №77 МБК базасында орыс әдебиеті бойынша конференция, «Әлімхан Ермеков – қазақтың тұңғыш математигі», дәстүрлі «Алаш Орда форумы: Қазақ мемлекеттілігінің және қазіргі заман бастауы»  № 41, 76 ОМ, № 39 гимназияда өтеді. Екінші жыл мектептердің аса көп жұмыс істеуіне байланысты теориялық ісшаралардың қысқартылуы байқалады. Жұмыстың негізгі бағыты қалалық мұғалімдердің практикалық іс-әрекеттеріне бағытталған: КТЖ-ны дайындауда әдістемелік көмек көрсету, білім берудің жаңартылған мазмұны бойынша сабақты жоспарлау, критериалдық  бағалау және т.б. ӘК шеңберінде және жоспарға сәйкес, қорытынды аттестация бойынша  пәндер бойынша срез алынды, мұғалімдерге сабақ жоспарлауды, жас мамандарға арналған кеңестер жасалды. Нәтижесінде жыл бойы психологтар, дефектологтар мен логопедтердің 493 сабағына әдіскерлер қатысты. Бұл өткен жылғыдан 25 есеге аз, сабаққа қатысқандар: 
қазақ тілі мен әдебиеті - 129
математика - 21
орыс тілі мен әдебиеті - 23
ағылшын тілі - 61
биология, Химия - 46
технологиялар, өнер, музыка, суреттер - 44
АКТ - 13
дене шынықтыру - 29
инклюзивті білім беру үшін - 25 сабақ және 42 түзету сабағы
психология сабақтары - 36
өзін-өзі тану - 21
    Жыл бойы инновацияларды өткізу әдістемесі бойынша семинарлар және ШМЗ-да эксперименталды және инновациялық жұмыстарды жүргізу мәселелерін қарады, экспериментальдық жұмыста сабақ және элективті курстарға қатысты.
Бұрынғыдай белсенді түрде тәжірибеге деңгейлеп оқыту идеялары, мұғалімдер АКТ және ЦБР-ды жиі-жиі пайдаланылады. Бұған биылғы жылы алғаш рет өткізілген цор қалалық байқауының өткізілуі ықпал етті. Оқу үрдісінде ЦОР пайдалану жиілігі қандай, сапа мен тиімділігі жаңа оқу жылында бұл мәселе зерттеледі. Білім беру бөлімінің әдістемелік кабинеті осымен үшінші жыл қатарынан 8-9-сыныптарда «Қазақ тілі орыс және қазақ тілінде оқытылатын", "Математика", "Қазақстан Тарихы" пәндері бойынша бақылау срезі дайындаоып, алынды. Олардың мақсаты: пәндерді оқытудың жай-күйін зерделеу және талдау, мұғалімдердің тоқсан сайынғы және жылдық бағаларын ұсынудың объективтілігін анықтау. Барлық нәтижелер ӘК, ӘК-де қаралып, оқу орындарына жіберілді.
2014 жылдан бастап білім бөлімі, МК қоса алғанда, бақылау-кеңес беру күндерін өткізеді. 2016-2017 оқу жылының жоспарына сәйкес, қазан айынан бастап білім беру ұйымдарында ККД жүргізілді, олардың негізгі мақсаты – МІБ тиімділігін зерделеу, оның ішінде мектептерде ашылған  лицейлік/гимназия сыныптарын.
 
Биылғы жылы БКК -14 мектепте өтті, оның ішінде:
  лицей мен гимназия сыныптары - 6 (66, 77, 32, 17, 85, 41)
 Ортаға өзгертілуі - 4 (4, 8, 34, 91)
Жоспарға сәйкес: 57, 64, 78, 100
 Тексеріс  барысында сабақтарға қатысты, құжаттары тексерілді (мектептің жұмыс жоспары, пед кеңес хаттамалары, директор жанындағы кеңестер хаттамалары, МІБ анықтамалары, вариативті бөлімінің бағдарламасы, және т. б.)
БКК барысында комиссия құрамы 342 сабаққа қатысты, талдау кезінде, бұл сабақтар қандай деңгейде өткізілді:
жоғары әдістемелік деңгейде - 164 (48%) (2015 жылы - 23%)
орташа әдістемелік деңгейде - 152 (44%) (2015 жылы - 52%),
төмен әдістемелік деңгейде - 26 (8%) (2015 жылы - 25%)
Әр түрлі сыныптарда (тек лицей мен гимназияда ғана емес) педагогикалық талаптардың бірлігі – сырт келбеті, тәртібі, дәптерді жүргізуі, үй тапсырмаларын орындау және оны тексеру, сабақтастықты бақылау болды.
Лицейлік/гимназиялық компоненттер бағдарламасы тексерілді.
Қатысылғын сабақтардың жартысынан астамы (56%) жоғары әдістемелік деңгейде, тек қана 5% - ға төмен, бұл біліктілігі мен кәсібилігін одан әрі дамыту үшін.
Төмен әдістемелік деңгейдегі сабақтарға  сабақтың кезеңдері орындамаған сабақтар, қолданбалы репродуктивтік әдістер, танымдық белсенділікті ынталандыратын жұмыс формаларын пайдаланбаған, уақыты тиімсіз пайдаланылған,сабақтың мақсатына жетпеуі, оқушылардың белсенділігі төмен  және оқушылар үйреніп жатқан тақырып бойынша білім мен дағдыларын көрсетпеуі.
Бұл сабаққа сапасыз дайындалу салдары болып табылады, сызба түріндегі жоспарлау, онда сабақ мазмұны және кезеңдері көрсетілмейді, және ең бастысы, әкімшілік тарапынан жеткіліксіз бақылау және әдістемелік көмек жоқтығы айқындалады.
Өкінішке орай, кейбір сабақтарда мұғалімдер нақты қателіктер жіберді, бұл- мұғалімдердің  пәндік  жеткіліксіз білімі жоқ екенін көрсетеді.
 Біз атап өткендей, екі жыл бұрын  үш деңгейлі курсты өткен мұғалімдердің сабақтары  алаңдаушылық туғызды: топтық жұмыс дұрыс пайдаланылмағанын байқадық.
Яғни, жағдай жақсы жаққа өзгерді: деңгейлік мұғалімдердің көпшілігі сабақ кезеңінің уақытын сақтай отырып, оқушылардың жоғары танымдық белсенділігімен сабақтары тиімді жүргізіледі. Мұғалімнің кәсіби беделін көтеру мақсатында, сондай-ақ әдістемелік кабинеті педагогтар үшін әр түрлі сайыстарды ұйымдастырды. 
2016-2017 оқу жылында олардың саны 43. Елеулі ауқымы бойынша: "Жыл оқушысы-2017", "Мектеп – бұл кішкентай өмір", "Алғырлар", "Абай оқулары", "Команда-2017", "Жыл сыныбы", "Энергия және жаңа ашылулар",  ағылшын тілі бойынша бейне жоба, "ЭКСПО-2017", Дебаттық турнирлер, "Жаңашыл идеялар" феститвалі,  "Жанды классика" және т. б.
Технология және АӘД бойынша олимпиада дәстүрге айналады, сондай-ақ  2 және 3-сынып оқушылары үшін олимпиада.
"Робототехника" бойынша үлкен жұмыс жүргізілуде.Қаланың 7 мектебінде  робототехника кабинеттері орнатылған, 2017-2018 оқу жылында  тағы 15 кабинетті ашу жоспарланып отыр. Мектепте кабинеттері бар "магниттік" білім беру ұйымдары бекітілген, кесте бойынша сабаққа оқушыларды алып келеді..
2017 жылдың қаңтар айында "Робототехника" бойынша екінші қалалық  байқауы өтті, онда  18 білім беру ұйымдарынан 52 команда қатысты.
Ақпараттық-талдау бөлімінің жұмысы мұғалім ақпараттық құзыреттілік деңгейін арттыру бойынша жұмыстары жалғасуда: жүйелі түрде мектеп сайттарына қолдау жүзеге асырылуда; білім бөлімінің сайтына кіреді,  онда қашықтықтан оқыту курстары ұйымдастырылған. Сонымен қатар семинар мен онлайсабақтар өткізіледі.
Қала педагогтарының біліктілігін арттыру бойынша базасы, оқыту сапасы, деңгейлік оқыту жүйелі түрде жаңартылып отырады.
ҰБДҚ толтыру бойынша мониторинг жүргізіледі. 
Қала мұғалімдерінің кәсіби шеберлігін арттыру бойынша білім бөлімі іс-шаралар өткізеді: жыл сайын өтетін флипчарттар конкурсы ЦОР ауысты,  екінші рет қалалық робототехникасы өткізілді.
Барлық оқу жылына жоспарланған іс-шаралар орындалды және талданды.
Әдістемелік кабинеттің әлеуметтік-психологиялық қызметі "Дарынды балалар" бағдарламасын жүзеге асыруда.
Психологтар суицидтің алдын алу бойынша республикалық  жобаны іске асыруға кірісті. 
Жаңа оқу жылында әлеуметтік-психологиялық қызметінің басымдығы суицидтің алдын алу жұмысы, сондай-ақ қаланың білім беру ұйымдарында  әдістемелік қызмет көрсету сапасы бойынша әлеуметтік сауалнама өткізу жоспарланып отыр.
Аттестаттау кезеңінде мерзімінен бұрын және жоспарлы аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің портфолиосы қарастырылды.
Әдістемелік бірлестіктің отырысы ай сайын өтеді (айдың соңғы дүйсенбісі), онда қала педагогтері әзірлеген әдістемелік материалдар қаралады.
Осы бойынша:
• Вариативті бөліктің бағдарламалары - 293
• Әдістемелік құрал - 94
• Әдістемелік ұсыныстар - 28
• Жұмыс дәптерлері - 11
•ОӘК - 12
• Оқу құралы - 5
Материалдар жинағы-15
• ЖД -3 туралы рефлекторлық есептер
• Балалар бақшасының стратегиясы - 40
Барлығы 501 әдістемелік өнім бірлігі.
 
2017-2018 оқу жылында білім ұйымдарында стратегияны дамытуды жүзеге асыру бойынша және мектепалды ұйымдарды тыңдау жоспарланды.
Сонымен қатар мектеплады ұйымдарда және мектептерде экспериментті жоба бойынша жұмыс жалғастырылады.
Қыркүйек айынан бастап әдіскерлер көктем-жаз кезеңінде жаңартылған білім мазмұны бойынша қайтадан даярлаудан өтпеген мұғалімдері үшін, 1,5 және 7 сыныптар бойынша оқыту семинарын өткізеді.
Бұл  семинарға 1176 педагог, оның ішінде 563 мұғалім қазақ тілінде жүргізілетін және 613 орыс тілінде қатысты.