231
вакансий
9
резюме

Изучаем казахский язык

Сөздің басы қатты болса, аяғы тәтті болады.
Если начало беседы горькое, конец её будет сладким
Вопрос-ответ
Всего ответов: 30
Новых вопросов: 4

Мектеп педагог-психологының жылдық жоспары

 

                                                                                                                                              №137 НОМ директоры

__________   А.Ф. Кабылова

«__»  ____________2018ж

 

 

КММ №137 НОМ педагог-психологының 2018-2019 оқу жылына арналған жұмыс жоспары

 

Мақсаты:Білім беру ұйымдарында білім алушылардың  психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік-психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.

Міндеттері:

Оқу –тәрбие процесіне қатысушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына жәрдемдесу, олардың өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі тәрбиелеуге, оң дүниетанымын және ақпараттық қоғамның жылдам  дамуына орай олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан көмек көрсету;

Білім алушылардың асоциалды және аутодеструктивті жүріс –тұрыс көріністерін анықтау және алдын алу; Педагогтерге әлеуметтік-психологиялық диагностика негізінде білім алушылармен жеке жұмыс жасаудың тәсілін ұйымдастыру процесінде көмек көрсету; Білім беру процесі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттіліктерін арттыру.

 

 

 

                                                                                 ПСИХОДИАГНОСТИКА

Педагогикалық ұжым

мерзімі

                                             оқушылар

мерзімі

Ата-аналар

ескерту

Бастауыш мектеп кезеңі

Орта буын

Жоғарғы мектеп

А.Ф. ФИДПЕРДІҢ ҰЖЫМДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ЖАҒДАЙДЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕМЕСІ

 

               Қыркүйек

Бастауыш класс оқушыларының оқу мотивациясын анықтауға арналған

 Н.Г.Лускановасауалнамасы

1 сынып

2-3-4 сынып оқушыларының оқу мотивациясын зерттеу.

1.Оқу мотивациясы;

5-6- сыныптардан

Оқу мотивациясын зерттеу

7-8-9сыныптар

 

 

1-Cынып

ата-аналарына сауалнама

 

Сауалнама

ДАУ-ЖАНЖАЛ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ РЕАКЦИЯНЫ БАҒАЛАУ ӘДІСТЕМЕСІ.

 ТЕСТ "СІЗ ДАУ- ЖАНЖАЛҒА БЕЙІМ АДАМСЫЗ БА?

 

Қазан

МЭДИС

1 сынып

 

2.«Бейімделу кезінде оқушылардың қобалжуын анықтау» экспресс әдістемесі

5 сыныптар үшін

Басса-Дарки әдістемесі 6-7 –сыныптар үшін

1.Қауіп-қатер тобына жататын оқушыларды анықтау  үшін сауалнама.

8-9 сынып

2. СБА сауалнамасы

 

1.

8-9 сын

 

 

2. 7-8-9 сынып

тренинг

 

ПЕДАГОГТЫҢ АГРЕССИВТІЛІГІН АНЫҚТАУ.

А. АССИНГЕР ТЕСТІСІ

 

Қараша

Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анықтауға арналған сауалнама 3-4 сыныптан

Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама

5-6-сыныптан

Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анықтауға арналған сауалнама 7-8-9 сыныптан

 

 

 

 

Желтоқсан

 

Амтхауэр әдістемесі 5 сынып оқушыларының зияткерлік қабілет деңгейін зерттеу.

«Эрудит» әдістемесі ШТУР әдістемесі Г.В Резапкинмен модификацияланған үлгісі 9 сыныптарға

 

 

 

Тұлғаның өз еңбегіне қанағаттану деңгейін бағалау (аттестациядан өтететін мұғалімдерге)

Қаңтар

МАД тобымен жұмыс «Мектеп суреті» сурет әдістемесі.

.

4 сынып оқушыларының оқуға деген ынта –ықыласын зерттеу

Суицид әрекеттерінің алдын алу бағдарламасы бойынша 9 сыныптардан сауалнама алу

 

 

 

Оқушылардың бағалауына ұсынылатын әдістеме «Мұғалім оқушы көзімен» М.Поташник.

        Ақпан

1.Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама 3-4 сыныптан.

2.МАД тобымен жұмыс

 

5 сынып оқушыларының оқуға деген ынта –ықыласын зерттеу.

Тұлғаның кәсіби бағдар

 ( Голланд)

9- сыныптардан

Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анықтауға арналған сауалнама 5-6-7-8-9  сыныптардан

 

 

 

 

                Наурыз

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Бастауыш сынып түлектерінің орта буында оқуға дайындығының диагностикасы

( Л.Ф. Тихомирова, А.В. Басов)

4-сыныптар үшін

1. СБА сауалнамасы 7-8-9 сыныптардан

2.Басса-Дарки әдістемесі

7-8 сынып

 

Мұғалімнің бойында маңызды кәсіби қасиеттерді бағалауда ата-ананың көзқарасы (ата-аналардың бағалауы)

 

 

              Сәуір

Н. Я Семаго, М.М Семаго әдістемесі бойынша мектепте білім алуға дайындықтың психологиялық-педагогикалық бағасы. МАД тобы үшін.

Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама

5-6-сыныптан

Әлімжеттілік пен зорлық-зомбылықты анаықтауға арналған сауалнама 5-6-7-8-9  сыныптардан.

 

 

 

 

  мамыр

 

 

Тұлғаның кәсіби бағдар

 ( Голланд)

9- сыныптардан

 

 

 

 

 

 

 

 

               Коррекциялық – дамытушылық   бағыт

ескертпе

1

Ата аналардың, мұғалімдердің  сұранысы  және зерттеу қорытындылары бойынша

«қауіпті топ» тізімін құру

1-9 сыныптар

қыркүйек

 

2

Сұраныс бойынша жеке дара түзету – танымдылық аймағы, мазасыздануы, қобалжуы, күйзелісі, үрей, агрессивтілігі, қарым – қатынас қиындығы, тұлғалық өсуін түзету дамыту жаттығулары.

1 – 9 сыныптар

Жыл бойы

 

3

«Бірінші сыныптың бейімделу» бағдарламасы. Диагностика қорытындысы бойынша арнайы топ

1 сынып

І- тоқсан

 

4

«Бесінші сыныптың бейімделу» бағдарламасы . Диагностика қорытындысы бойынша арнайы топ

5 сынып

І тоқсан

 

5

«Менің кәсіби таңдауым» бағдарламасы.

9 сынып

2-3 тоқсан

 

6

Дарынды, үлгерімі жоғары оқушылармен дамыту сабақтары топ бойынша.

2-8 сын

ақпан сәуір

 

7

Тіркеуде тұрған, «қауіпті топ» оқушылармен түзету-дамыту жұмыстары.

1- 9сын

Жыл бойы

 

8

Үлгермеуші оқушылармен коррекциялық -дамыту жұмыстары .

1–4сын

Жыл бойы

 

9

Жазғы мектеп «Мен мектепке барамын» бағдарламасы.

0,1 сын

Мамыр, маусым

 

10

Оқушыларды ОСЖБ (ВОУД) –ке дайындау психологиялық көмек  бағдарламасы.

9 сынып

Сәуір,маусым

 

                                                                                    Консультациялық бағыт

1

«менің балам –оқушы» -тақырыбында кеңестер өткізу

 1 сынып ата-аналары

қыркүйек

 

2

Жеке мәселелер бойынша  оқушыларға кеңес ұйымдастыру

6 – 9 сыныптар

Жыл бойы

 

3

Жас мамандарға кеңес. (сұраныс бойынша)

педагогтар

Жыл бойы

 

4

Ата – аналар жиналысы «психологиялық қызметпен таныстыру, оқушының даму мәселелері туралы кеңес беру.

Мектеп  ішілік жиналыстарға қатысу.

қыркүйек

 

5

Оқушылармен стресс, қорқыту мен қорлық, депрессия (жабығу), мектептегі, жолдастарымен немесе отбасындағы қиын жағдайлар туралы әңгімелесу.

7-8-9 сыныптар

Жыл бойы

 

6

Қауіпті топқа енген оқушы мен жеке кеңес

8-9 сыныптар

Қазан

 

5

Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің сұранысы бойынша кеңес беру.

педагогтар

Желтоқсан

 

7

Ата – аналарға топтық және жеке дара кеңес

1 – 5 сыныптар

Жыл бойы

 

8

Ата – аналар жиналысы (тақырыптар бойынша). Сұраныс бойынша

1 – 9 сыныптар

Жыл бойы

 

9

«Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз- өзіне қол жұмсауды болдырмау»  мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру .

7-8-9сыныптар

Жыл бойы

 

                                 Алдын алу және ағарту бағыты

ескертпе

1

«XXIғасырдағы қазақстандық ата-ана: Өз балаңа үлгі бол» - республикалық конференция.

1 -9 сынып ата-аналарына

Қыркүйек

 

2

Жасөспірімдердің ата-аналарын қамқоршыларын жоба туралы хабардар ету. «Жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және мектепте  бүлдіргіш мінез-құлқын болдырмау бағдарламасы» бойынша дәріс.

8-9 сынып ата-аналары

қазан

 

3

«Суицид әрекеттерінің алдын алудағы мектептің рөлі»

Мектеп қызметкерлеріне дәріс.

Мектеп ұжымы

қазан

 

4

Оқушылардың хабардарлығын арттыру .«Жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және мектепте  бүлдіргіш мінез-құлқын болдырмау бағдарламасы» бойынша  бірінші дәріс

8-9 сынып оқушылары

қараша

 

5

«Жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және мектепте  бүлдіргіш мінез-құлқын болдырмау бағдарламасы» бойынша  екінші дәріс.

8-9 сынып оқушылары

қараша

 

6

«Жасөспірімдердің физикалық және психикалық денсаулығын нығайту және мектепте  бүлдіргіш мінез-құлқын болдырмау бағдарламасы» бойынша  үшінші дәріс.

8-9 сынып оқушылары

қараша

 

7

Ата – аналар жиналысы (тақырыптар бойынша).Сұраныс бойынша

1 – 9 сыныптар

Жыл бойы

 

8

Психологиялық сағат: Оқушылар арасында суицидтің алдын алу әр сыныпқа жеке тақырып бойынша. Сұраныс бойынша

7-8-9 сыныптар

Жыл бойы

 

9

Психологиялық сағат: Құқық бұзушылықтың алдын алу

(әр сыныпқа жеке тақырып бойынша)

2 – 9 сыныптар

желтоқсан

 

10

Психологиялық сағат: Мамандық әлеміне саяхат

5-9 сыныптар

қаңтар

 

11

Сынып жетекшілердің ӘБ: «Әлімжеттілік түрлері,  оларды анықтау және алдын алу. Адам құқығы»  баяндама

Сынып жетекшілер

Наурыз

 

12

Педагогикалық кеңесте «Бірінші сыныптың бейімделуі»

Пән мұғалімдері, сынып жетекшісі, психолог, мамандар

Қараша

 

13

Педагогикалық кеңесте «Бесінші сыныптың бейімделуі»

Пән мұғалімдері, сынып жетекшісі, психолог.

желтоқсан

 

14

Педагогикалық кеңесте «Төртінші сыныптың орта буынға дайындығы»

Пән мұғалімдері, сынып жетекшісі, психолог, мамандар

сәуір

 

15

Педагогикалық кеңес және директор жанындағы кеңес отырысында баяндама . ( сұраныс бойынша)

Педагог- психолог

Жыл бойы

 

16

Даму мониторинг карталарын толтыру

Педагог-психолог

Жыл бойы

 

17

Оқу жылына жылдық  талдау жасау

Педагог- психолог

мамыр

 

18

Ғылыми – әдістемелік талдау, мониторинг толтыру

Педагог- психолог

Мамыр

 

19

Әдістемелік құжаттарды реттеу және толықтыру

Педагог-психолог

Жыл бойы

 

20

Тақырыптық бұрыш, психолог бұрышын безендіру, мектеп сайтын толықтыру

Педагог-психолог

Жыл бойы

 

21

«Қауіпті топ», үлгермеуші оқушылар, қабілетті (дарынды) оқушыларға арналған жаднамалар әзірлеу (сұраныс бойынша)

Педагог-психолог

Жыл бойы

 

                         

 

Әлеуметтік-диспетчерлік бағыт

1

Зиянды заттар мен әдеттердің алдын алу (ЖҚТБ,ПБЗ, алкоголизм, темекі, есірткі)

6-7-8-9 сыныптар

Нарколог дәрісі

қараша

2

Қауіп-қатер тобына алынған оқушымен бірлескен жұмыс АМСК тобымен

8-9 сыныптар

АМСК дәрігерлері

Қазан-қараша

2

Құқық бұзушылықтың алдын алу

5-9 сыныптар үшін

Инспектор әңгімесі

желтоқсан

3

Отбасының  «Ата-ана және бала», «әлімжеттіліктен қорғау» (ата-аналар жиналысында дөңгелек стол, диспут)

5-9 сыныптар үшін

ТІМ,әлеуметтік педагог, психолог, инспектор

наурыз

 

 Педагог-психолог:             Мұқыжан Ә.Қ