Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательный комплекс…
КГУ "ОКШДС №77"

Изучаем казахский язык

қара
чёрный
Вопрос-ответ
Всего ответов: 108
Новых вопросов: 4

Жаз 2019 бағдарламасы

«Жалпы  білім беретін№77мектеп-балабақша кешені» КММ

Келісілді                                                            Бекітемін                                  

«Қарағанды қаласының білім бөлімі»

басшысының   м.а                                            ЖББ № 77МБК директоры

 

_________Г.Ш.Кожахметова                            __________ З.Жантыбаева

                                                                            

                                            « _____» _________ 2019ж.

                                                 

Балалар мен жасөспірімдердің жазғы демалысын, бос уақытын мазмұнды ұйымдастыру мен сауықтыруға арналған

ЖББ № 77 мектеп-балабақша кешенінің

«ЖАЗ - 2019»

БАҒДАРЛАМАСЫ  

 

 

 

1. КІРІСПЕ

  Үздіксіз оқу-тәрбие беру жүйесінде білім алушылардың Қазақстан Республикасының азаматтары  және ұлттық рухты патриоттары ретінде қалыптасуы мен өзін-өздерін танытуларына, болашақ маман иесі болып, кәсіби, интеллектуалды және шығармашылыққа жетуіне оңтайлы жағдай жасау-бүгінгі педагогикалық жүйенің негізгі міндеті саналады.Осы міндетті жүзеге асыруда оқушылардың жазғы демалысын мазмұнды ұйымдастырудың да маңызы зор.

  Жазғы демалыс уақыты  жыл бойына оқушының ең көп демалатын мерзімі, бос уақыты көп болады.  Бірақ барлық ата-ана бірдей балаларының демалысын дұрыс ұйымдастырады деп айту қиын. Жазғы демалыс уақытында баланың жыл бойындағы сабақ оқуынан шаршап қалғандығы білінеді, ол тынығып, күш жинап, денсаулығын нығайтып, шығармашылық жұмыс жасау қабілетін арттырады. Бұл шараларды балалардың күндіз келіп демалатын жазғы сауықтыру лагері іске асырады.

ЖББ №77 МБК-інің балалар мен жасөспірімдер арасында жазғы сауықтыруды ұйымдастыруда көп жылдардан бері қалыптасып келе жатқан тәжірибесі, өзіндік қолтаңбасы бар.

Жазғы сауықтыру басталғанға дейінгі мерзім ішінде мектеп педагогикалық ұжымында 1-10 сынып  оқушыларының  (1379 оқушы)жазда бос уақытын  дұрыс пайдалы өткізу жөнінде кеңінен даярлық жасау жұмыстары атқарылады

Бұл бағдарламаны даярлауға балалардың жазғы демалысын, бос уақытын дұрыс, пайдалы өткізу, сауықтыруды ұйымдастыруға төмендегідей себептер болды:  

-қала жағдайында оқушылардың жазда ұйымшылдықпен жақсы тынығуларын ұйымдастыруды балалар мен ата-аналарының сұранысының көп болуына байланысты;

болашақ жоспарлаудағы қалыптасқан жүйені реттеу қажеттілігінен; бүгінгі лагерь жұмысында бұрынғы жылдардағы лагерьдің  жұмысымен  сабақтастығының сақталуы; жұмыс жасаудағы ескі жүйені жаңарту және  жаңаша үлгілендіру;

осы бағдарламаның мақсат, міндеттерін іске асыруда жасөспірімдер мен педагогтардың бай тәжірибелі шығармашылық іскерлігін, шама-шарқынша мүмкіндігін кеңінен  пайдаланып жұмыс жасау  қажеттілігінен.

Бұл бағдарлама бағытына қарай кешенді болып саналады , себебі түрлі жоспарлы қызмет қамтылады, сауықтыру лагерінің жағдайына байланысты  сауықтыру, тынығу, дұрыс демалып, тәрбиелеудің түрлі жолдарын қарастырады. Ұзақтық мерзімі бойынша бұл бағдарлама шектеулі мерзімді қамтиды, себебі жазғы сауықтыру айларында іске асырылады. Лагерьде топтар біріктіріледі, онда  7 жастан16 жасқадейінгі балаларға жаз айларында тынығуға болады.

    Лагерьдің негізгі құрамы— ол мектеп оқушылары.Лагерьге балаларды жинақтағанда аз қамтылған отбасы, толық емес, көп балалы отбасындағы балаларға  баса  көңіл бөлінеді. Сол сияқты мүгедек балаларға, зейнеткер ата-аналары бар балаларға , қиын жағдайға душар болған балаларға көп көңіл бөлінеді. Тәрбиеленушілердің жұмысы лагерь ауысымында  жас шамасына қарай 25 баладан жинақталған топтармен іске асырылады.

Лагерь ауысымының жұмыс ұзақтығы 2 ауысым:

1 ауысым: 01.06-14.06. (10 күн)

2 ауысым: 17.06.-28.06. (10 күн)

Лагерь құрамындағы профилдік отрядтар тек маусым айында жұмыс жасайды.

Жұмыс мерзімі: 01.06.-28.06. (20 күн)

Бағдарлама төмендегі  нормативті-құқықтық құжаттарды ескере отырып даярланған:

бала құқығын қорғау БҰҰ Конвенциясы; ҚР  Конституциясы; ҚР «Білім туралы Заңы»;

Лагерь үнемі  жаз мезгілінде жұмыс жасайды. Лагерь балалардыңденсаулығын жақсартуға, сауықтыру мәселесі, ой-өрісін дамытып, ойлау қабілеттерін арттыруға,  гигиеналық және дене мәдениетін сақтауға; медициналық сақтандыру, спорттық, білім беру, мәдени-демалу қызмет көрсету, күш-қуатын жақсартып, шығармашылықпен жұмыс атқару, азаматтық тәрбие, адамгершілікке, отаншылдыққа баулу, экологияны сақтауға балаларды тәрбиелеу бағдарламасын  іске асыруға  қолайлы жағдай жасау мақсатында ұйымдастырылған.

2.БАҒДАРЛАМА  ТҰЖЫРЫМДАМАСЫ

Денсаулығы бар, орнықты, адамгершілігі мол адам ғана белсенді өмір сүріп, түрлі қиындықтарды жеңіп, қызметінде жақсы табыстарға жетеді. Сол себептен ата-аналар мен педагогтарды денсаулығы мықты, шығармашылық қабілеті зор бала тәрбиелеу мәселесі көп алаңдатады.

Балалардыңшығармашылықпен жұмыс атқаруларына, шығармашылық жұмысты дамытуға педагогикалық ұжым үлкен мән береді. Мектеп педагогтары  мақсатты бағытта егерде бала педагогтармен бірлесіп отырып шығармашылықпен  жұмыс атқармаған жағдайда баланың қабілеті әлсірейді деген ой түйеді. 

Балалық шағынан бастап «Салауатты өмір сүру» түсінігін бойына сіңіру қажет.  Сауалнама нәтижесі бойынша балалардың93 % пайызы  салауатты өмір сүреміз деп есептейді, қалған 7% пайызы бұл мәселеге үлкен мән бермейді.Бірақ барлық тәрбиеленушілер  денсаулықмәселесі маңызды деп есептейді.

 

3. БАҒДАРЛАМАНЫҢ МАҚСАТ-МІНДЕТТЕРІ  

Барлық жоғарыда айтылғандарды ескере отырып, ЖББ №77 МБК педагогикалық ұжымы төмендегідей мақсат- міндеттерді қояды:

Бағдарлама мақсаты:

Байланысы:  Педагогикалық ұжымның, ата-аналар жұртшылығының, оқушылар, мектептен тыс ұйымдармен тығыз  байланыста болуы, қарым-қатынас жасауы; оқушылардың жазғы демалысын дұрыс ұйымдастыру үшінқажетті әдістемелік, ұйымдастыру, ақпараттық қамтылу жағдайын жасау.

Міндеттері:

Әлеуметтік тәжірибе жинақтауға баланының  араласып, қатыстырылуы, бірге қызмет істеуі, шығармашылық жұмыспен бірге айналасуы; жас ерекшеліктері әр түрлі топтармен қарым-қатынас жасау түрлерін дамыту; балалардың демалысын дұрыс ұйымдастыру, табиғатты аялауға, қорғауға баулу; шығармашылықпен жұмыс атқаратын балаларды анықтап, қабілетін дамыту, жеке жұмыс жасауға, бірлесіп жұмыс атқаруға баулу; топпен жұмыс жасауға үйрету, балалардың жазғы сауықтыру лагерін басқаруға қатыстырылуы; кеңінен тараған ауруларды болдырмау, алдын-алуға, балаларды сақтандыруға, денсаулығын күшейтуге, баланың денсаулығын  шынықтыруға байланыстытүрлі сауықтыруіс-шараларының жүйесін құру; салауатты өмір сүруге бейімдеу; аз қамтылған отбасы балаларының мектептегі  және «Салют»  атты қала сыртындағы лагерьлерде демалулары үшін тегін жолдамамен жалпыға бірдей білім беру қорынан қамтылуларына көмек көрсету.

 

Принциптері:

 

«Ғажайып әлем» атты жазғы  сауықтыру және  «Көкжиек» кәсіби  отрядтарының  бағдарламасы төмендегідей принциптерге негізделген:

1. Қарым-қатынасты ізгілендіру принципі:адамды құрметтеу, сеніммен қарау, табысқа қол жеткізуіне қолқабыс жасау. Бала, ата-ана, лагерь қызметкерлерімен адамгершілікпен байланыс жасай отырып  педагогикалық процестің барлық негізгі құрамдас бөлігі - компоненттерін психологиялық тұрғыдан түсіну.

2. Бірге қызмет істеу түрінің психологиялық тұрғыдан балалардың жас ерекшеліктері мен атқарылған қызмет түрінің сәйкес болу принципі: Ересек адамдардың баламен біргежұмыс атқаруының тәрбиелік маңызы зор болады және де балада  шығармашылықпен жұмыс атқарамын деген сенім пайда болады.

3. Демократияшылдық принципі: шығармашылық қабілетін дамыту жоспарына барлық балалар мен жасөспірімдердің тегіс қатыстырылуы.

4. Жазғы сауықтыру лагерінде тәрбиелеудің  түрлі түрін, әдісін, тәсілін мазмұнын таңдау  принципі төмендегі жұмыстардың атқарылуын талап етеді:

- балалардың жеке психологиялық ерекшеліктеріне қарай оларды тәрбиелеудің  түрлі түрін, әдісін, тәсілін мазмұның табу принципі;

- ауысым ішінде бір жұмыс түрінен екінші жұмысқа көшу мүмкіндігінің болуы; (1 күнде);

 

- күн тақырыбына байланысты барлық іс-шаралардың бір бірімен тығыз байланысты болуы, мазмұн сәйкестігі;

- барлық атқарылатын іс-шараларға балалардың белсенді түрде қатыстырылуы.

 

5.Баланың дара қасиетін ашу шығармашылық принципі:шығармашылықпен жұмыс жасауы, тұлға даралығының ашылуы– тұлғаны сипаттау мінездемесі, қолға алған жұмысын толық іске асыруы.

4. ЖАЗ МЕЗГІЛІНДЕ ОҚУШЫЛАРДЫ САУЫҚТЫРУ  ЖӘНЕ  БОС  УАҚЫТТАРЫН  ДҰРЫС ҰЙЫМДАСТЫРУ ТҮРЛЕРІ

Дене шынықтыру, спортпен айналысу сияқты  сауықтыру шаралары лагерьдің жұмыс мазмұнының әдіс -тәсілінің бір артықшылығы  болып табылады. Бұл шаралар баланың дұрыс дамып-жетілуіне, өсуіне, денсаулығының мықты болуына бағытталған  (дұрыс тамақтануы, медициналық көмектің дер кезінде көрсетілуі, таза ауада серуендеуі, сауықтыру, дене шынықтыру, мәдени іс-шаралардың өткізілуі, саяхат жасау, жорыққа шығу, түрлі ойын-сауық құру, қызығушылықтары бойынша бірлестікте жұмыс жасау: уақытша үйірме, секция, топ, шығармашылық шеберхана, клуб).

Профилді лагерь қызметі салауатты өмір сүруді қалыптастыруда міндетті іс-шаралар жүйесімен толықтырылатын білім, білік, дағдысын шығармашылықтың нақты түрінде практикамен байланыстырып іске асыруларын  қарастырады. Лагерьге күндіз қатынасатын  тәрбиеленушілер  мектеп асханасында  күніне екі рет тамақтанады  (таңғы және түскі ас).

Балалардың демалыс лагерінде демалу уақыты сағат 9.00 мен 15.00 аралығы.

Мектеп басшысының бекітілген Ережелеріне сәйкес кәмелетке толмаған топ балаларымен  саяхат жасау, т.б. сол сияқты іс-шаралар, өрт қауіпсіздігін сақтау, еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігін сақтауға арналған іс-шаралар белгілі тәртіп ретімен  атқарылады. Балалардың өсіп-жетілуі, шынығуы, денсаулықтарының  мықты болып сауығуы көп жағдайда  лагерь жұмысын  ұйымдастыратын ересек адамдардың біліміне, іскерлігіне, жұмысқа даярлығына тікелей байланысты.

Бұл бағдарламаны іске асыруда бізде тәжірибесі мол, іскер  қызметкерлеріміз мол еңбек сіңіреді, атап айтқанда олар педагог-психолог (Серікбай Д.С.), музыка мұғалімдері  ( Хажай Сауле)  кітапханашы  (Жолмагамбетова А.А.) тәрбиешілер (бастауыш  сынып  мұғалімдері,  пән мұғалімдері),  дене тәрбиесі пәні мұғалімі( Кульжанов Ж.К., Искаков У.М., Сыздыков С.Ш., Имангали А.Е) және жүзу инструкторы  Кокарев С.А.)  мектеп  медбикесі (Каукербекова К.К.), әлеуметтік  педагог   (Садықова А.Б.),  аға тәлімгер  (Жумажанов Д. Е.)

 

 

Тәрбиешілеріміз балалардың өмірі мен денсаулықтарына жауап береді, күн тәртібіне, санитарлық нормалардың, техника қауіпсіздігінің сақталуына, сауықтыру-тәрбиелеу жұмысын, балалардың бос уақытын  дұрыс, пайдалы , мағыналы ұйымдастыруға жауапты. Сол сияқты өзін өзі басқару ұйымдарының жұмысын , топтар жұмысын талдап, саралау  жасайды. Арнаулы кадрлар  (педагог-психолог, кітапханашы, дене тәрбиесі пән мұғалімдері, әлеуметтік педагог) қызметтегі міндеттеріне байланысты арнайы педагогикалық жұмыс атқарады,  өзін өзі басқару ұйымдарының жұмысын ширатып ,  тәжірибесімен бөлісіп, қолдау көрсетіп, жұмысты алға апаруға, т.б. іс-шараларға қатыстырулары әбден мүмкін. Қосымша білім беруде педагогтар үйірме жұмысына, балалардың толық жұмыспен айналасуына, жұмыстың нәтижелі болуына жауап береді, көпшілікпен атқарылатын іс-шараларға қатыстырылады.  Ұжымның педагогикалық ұстанымы: Педагогикалық кәсіби  шеберлік принципі; Баланы тұлға ретінде құрметтеу принципі; Бірлесіп жұмыс атқару, бірге шығармашылықпен айналасу, ынтымақтастықта болу принципі. Балалар интеллектін дамытуда  дара  ісіндегі бастамасын,  шығармашылығын қолдау принципі; Балалар ұйымының өзін өзі басқару принципі; Балалар дың мектептегі тіршілік әрекетін ұйымдастыруда жалпы адами және  ұлттық мәдени құндылықтардың үйлесу  принципі; Әрбір баламен жеке жұмыс жасау және ұжымның шығармашылықпен жұмыс атқару принципі; Даулы мәселелерді дұрыс шешу, оң шешім қабылдау. Лагерьге бейімделу аралығы.                 

Лагерьдегі жаңаша өмірге балалардың тез, қиындықсыз бейімделіп кетуі  үшін мына іс-шараларды атқаруымыз қажет:

Балаларды бір бірімен тез таныстырып, олармен бірге ойын-сауық өткізіп, тез танысып, білісіп кетуге жол ашу үшін топпен жұмыс жасау керек;

Күн тәртібіне, санитарлық нормаларды сақтауға  үйретіп, үнемі уақытында орындап отыруға дағдыландырып, «бірыңғай педагогикалық талаптар» қоюға болады; Олар өздерін емін-еркін сезініп, лагерьде бір мезгіл серпіліп, жеңілдеп, тынығып қалатындай жағдай жасау үшін бөлмелерін, жалпы мектепті  әдемі безендіріп, әшекейлеп, үнемі көз тартатындай етіп жинақы  ұстау керек; Балаларды жас ерекшеліктеріне сай  шағын топтарға бөліп,  оларды  «жұлдызша»,  «экипаж», «команда»  деп атауға болады; Балаларға қабілетін ашуға, білімін көрсетуге,  өз орнын табуғамүмкіндік беріп, осыдан кейін түрлі бағытта топ жұмыстарын бөліп беру керек: спорттық, интеллекті анықтау, көркем-қолданбалы, шығармашылық жұмыс; Жақын болашақта оларды не күтіп тұрғандығы жөнінде  болжам жасауға қалыптастыру,  жұмыстың бағдарламасымен таныстырып, жұмыс жоспарын даярлауға қатыстыру керек. Жұмыстың негізгі түрлері:

ЖББ №77 МБК  оқушыларының жазғы демалыс уақытында сауығып, демалу әдісі мен түрлерін  іске асыру:  

Мектеп жанындағы жазғы сауықтыру лагері  (ЖСЛ) «Ғажайып әлем»(маусым) «Таным» профилді  лагері(маусым) «Салют» қала  сыртындағы  демалыс лагері( арнайы кесте бойынша) мектеп маңын абаттандыру және көгалдандыру бойынша бригадалар саны– (маусым) түрлі бағыттағы жазғы мектеп- (маусым)

4.1. Жазғы мектеп сауықтыру лагері«Ғажайып әлем»                                          (300 оқушы, 1-6 сыныптар)

Мерзімі:

1 ауысым  ( 01.06 – 14.06) – 150оқушы, лагерь бастығы Даниленко О.А.

2 ауысым( 17.06 – 28.06.) – 150оқушы, лагерь бастығы Даниленко О.А.

      Ұжымдық-шығармашылық жұмыстар, линейка, концерт, вик­торина, әңгіме-сұхбат, ойын-сауық, саяхат, жорық, акция, блиц-жауап.

Сурет салу конкурсы «Асфальтта сурет өнерімен шұғылдану мұражайы»; табиғи заттардан  ұсақ-түйек бұйымдар жасау «Лепкодром»;«Дарындылар күні», білімдар(спорт, музыка, кинофильм, өлен-жыр және т.б.)

 Жалпылагерь мерекелері: «Лагерь маусымының ашылуы»; «Сән күні»;

«Бантик күні»,  «Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздері күні»,

« Нептун күні», «Астана күні», «Үндістер күні», «Жалаңаш өкше күні» және т.б.

Спорттық іс-шаралары: «Көңілді  стар­т», «Спартакиады», акция «Біз – денсаулығы мықты болашақ үшін!», «Біз – Отанымыздың патриотымыз». т.б.  

Танымдық-сауықтыру мерекелері: Қоршаған ортаны қорғау күні; Қызықты бастау күні; Халықтың салт-дәстүрлері күні; кино күні; денсаулық күні, түрліфестиваль.

Лагердегі заңдылықтар:

Уақытты тиімді  пайдалану. Үнемділік  заңы Табиғатты қорғау. Бірін бірі құрметтеу. Салауатты өмір салтын сақтау. Ынтымақтастықта  болу. Басқа адамның пікірі  мен еңбегін құрметтеу. Пікір еркіндігі.

 

Тәрбиеленушілер құқығы:

Жеке тұлғаны құрметтеу. Ұжымдық және  жекелеме шығармашылықпен айналысу.  Танымдылық-ізденістік жұмыстармен айналысу. Айналысатын іс-әрекетін таңдау. Ақпараттар алу құқығы. Өз  бастамасын  ұсыну. Қателесуге  құқылы.

 

 

 4.2. «Салют»  қала сыртындағы лагерде демалу.

               (қалалық білім бөлімінің кестесі бойынша)

Биылғы оқу жылында аз қамтылған отбасында тәрбиеленіп жатқан 7 жастан 14 жасқа дейінгі 14 баланы қала сыртындағы «Салют» лагерінде демалдыружоспарланып отыр. Жауапты: әлеуметтік педагог Садықова А.Б.

4.3. Профилді  лагерь бағдарламасын іске асырудың негізгі түрлері ( 130 оқушы)

«Таным» лагері –    педагогикалық жүйе, баланың тұлға ретінде өсіп, жетілуіне, оның рухани жетіліп, денсаулығы мықты болып, білімдар, еңбекқор, тәрбиелі болып өсуіне ықпалы мол сауықтыру лагері. Бағдарламаны іске асырудың түрлі әдіс-тәсілдері бар.

Бағдарламаға қатыстылар

1. Олар  7 және8 сынып оқушылары, педагогикалық және  медицина қызметкерлері.

 2. Мектеп директоры лагерь бастығымен бірлесе отырып педагогикалық, медициналық кадрларды іріктеп, жазғы лагерьге жұмысқа қабылдайды.  

3. Жүктелген міндеттеріне байланысты лагерь қызметкерлері балалардың денсаулығы мен өміріне жауапты болады.

Күндізгі лагерьді басқару, жетекшілік жасау.  

1. Күндізгі  профилді  лагерьге мектеп басшылық етеді.

2. Күндізгі профилді  лагерьді  мектептің бұйрығымен лагерь бастығы басқарады.  

3. Лагерь бастығы өзінің тікелей қызметін қызмет лауазымының нұсқаулығы негізінде атқарады. 

Лагерь қызметкерлерінің  қызметіне байланысты міндеттері

 

Профилді отрядтарға жалпы басшылық жасайтын  - Согосбай А.

лагерь қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастырып, реттеп, бақылап отырады;  профилді лагерьдің жұмыс жоспарын даярлайды; балалардың және лагерь қызметкерлерінің денсаулығы мен өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз етеді; лагерьдің ашылуы мен жұмыс жасауына қажетті құжаттарды даярлайды; педагогтардың жұмысына  басшылық жасайды

Педагог:

лагерьдің жұмыс жоспарының іске асырылуын қамтамасыз етеді түрлі іс-шаралардың өткізілуі барысында балалардың денсаулығы мен өмірінің қауіпсіздігіне жауап береді. Сауықтыру жұмыстары Лагерьдің негізгі мақсаты – балалардың денсаулығының жақсаруы, олардың дұрыс демалып, тамақтанып, өсіп-жетіліп, сауығуларына қолайлы жағдай жасау.  Сол себептен бағдарламаға төмендегідей іс-шаралар енгізіледі: таңертеңгігимнастика; күн былауын қабылдау (лагерьде болған барлық мезгілде); жүзу бассейніне  бару; жорық саяхатын  ұйымдастыру; лагерьде дұрыс тамақтануды ұйымдастыру; көпшілік спорттық іс-шараларды ұйымдастыру.

        Профилді  лагерь бағдарламасы балалардың қызығушылығына байланысты даярланады. Олардың қалауларына қарай, қандай іспен шұғылданып, айналысуына байланысты балаларды топқа бөледі. Таңдаған бағытында түрлі іс-шаралар ұйымдастырылады. Мысалы, тілдерді дамыту лагері, ана тілін, немесе басқа бір шет тілдерді үйреніп, білулері қажет дегендер болса қатыстырылады, экологиялық, өлкетану бағыттарын таңдайды.  Профилді  лагерь бағдарламасы баланың нақты таңдаулы бағытына қарай білім алып, қабілетін дамытып, қолға алған ісінің алға басуына қолайлы жағдай жасайды, шығармашылықпен жұмыс жасауына бірден бір жол ашады.   

Қазақ тілін оқып,  меңгеретін  топ «Атамекен» -25 оқушы. Ағылшын тілін оқып,  меңгеретін  топ "Friendship" -25 оқушы. Өлкетану тобы -15 оқушы. Спорттық – туризм тобы"Жас саяхатшы" -25 оқушы. Патриоттық тобы «Жалын» - 15 оқушы. Экологиялық тобы «Көкжиек»– 25 оқушы.

4.4. Болашақ бірінші сынып оқушыларының «Бүлдіршіндер мектебі»  Мерзімі: маусым. Қатысатын бала саны-30.

4.5.  Бастауыш мектеп оқушыларының   жазғы мектебі. Мерзімі: маусым. Қатысатын оқушылар саны-70 бала.

4.6. 10 сынып оқушыларына   арналған  «Жазғы физика-математика мектебі ».  Мерзімі: маусым.  Қатысатын бала саны-45.  

Жазғы мектеп жұмысының мақсаты:  

- Балалардың жазда сауығып, дұрыс демалуын ұйымдастыру, олардың денсаулығының күшейіп, адамгершілікте дұрыс тәрбие алып, өсіп-жетілуіне қолайлы жағдай жасау.

- Әрбір  баланың  интеллект, тұлға  ретінде  жетілуі,  шығармашылық жұмыспен айналысып,инновациялық технологиялық қатынас жасау.

Бағдарлама міндеттері:

1.      Адамгершілікке тәрбиелеу, психикасының қалыпты жетілуі, денсаулығын нығайту.

2.      Біліп-тану, шығармашылығын дамыту, білімдарлығын, қабілетін көрсетіп, шығармашылық жұмысын іске асыру.

3.      Жан-жақты болу, түрлі инновациялық қатынас жасап, білімді болып, дамып, жетілуі.  

4.      Құқықтық мәдениетіне тәрбиелеу, қоғамдық жерде өзін  ұстай білу,  әңгімелесу мәдениетін дамытып, адамгершілікке баулу.  

5.      Балалар ұжымында бір біріне төзімді болуға тәрбиелену, ынтымақтастықта жұмыс жасау.

Шарты, сауығу мерзімі

Жазғы мектептердің бағдарламасы төмендегі оқушыларға арналған:

 6жастағы балаларға;  1 – 4  сынып оқушыларына;  10сынып оқушыларына;

Бөлмеде барлығы   – 15-20оқушы.

«Жазғы мектептің» жұмыс жасау тәртібі:

1-4 сыныптар үшін  -1 маусым  (маусым айының 01-нен 28-іне дейін)

 6 жастағы балаларға  - 1 маусым  (маусымайының 01-нен 28-іне дейін)  10 сынып  оқушыларына  – 1 маусым (маусым айының 1-нен 28-іне дейін)

 Психологиялық– педагогикалық көмек көрсетуді жазғы мектептің үйлестірушілері, педагогтар, жүзу жөніндегі нұсқаушы, кітапханашылар атқарады.

Кадрмен қамтылу.

Бағдарламаны іске асыруға төмендегілер қатыстырылады:

жазғы мектептің үйлестірушісі:   

Пән мұғалімдері жүзу жөніндегі нұсқаушы

Ұйымдастырудың негізгі түрлері:

Таңертеңгі  гимнастика Арнайы сабақ кестесі бойынша оқу сабақтары Таза ауадағы дене қимыл ойындары Жүзу  (негізігі мақсаты – дене шынықтыру, сауықтырудан басқа күні бойына жақсы көңіл-күйде болу, шымыр болу.

4.7.Мектеп айналасын көгалдандыру .

    7-10 сынып оқушылары көгалдандыру жұмыстарына қатысады.  Бригадаға топтастырылған олар  1 маусымнан бастап өздеріне бекітілген жерлерді абаттандыру жұмысымен айналысады. Еңбек  балаларды экологиялық мәдениетін көтеріп, тыңдырымды жұмыс атқаруға дағдыландырып, сонымен қоса оларды ынтымақтастықта жұмыс атқаруға тәрбиелейді.

 

4.8. Мектепішілік есепте, қауіп тобында тұрған кәмелетке толмаған оқушыларымыз жазғы демалыста төмендегідей лагерьлерде  тынығып, сауығып, бригадаларда жұмыс жасайды:

 Мектепішілік есепте тұрған  1  оқушы  (Абельдинов Никита):

 Экологиялық тобы «Көкжиек»

Жұмысты бақылауға жауапты  әлеуметтік  педагог – Садыкова А.Б.

4.9.Жазда сауығып, демалатын балалар мен жасөспірімдердің әлеуметтік жағдайы:

көп балалы отбасылардан  бала саны– 65 аз қамтылған отбасылардан  бала саны– 13 жетім бала саны- 0 қамқорлыққа алынған бала саны  – 7 мүгедек балалар - 6

   Көгілдір тоғандар ықшам аудан балалары мен жасөспірімдерін жаз бойы мектеп жанындағы спорт алаңы, футбол алаңында сағат 9-дан кешкі 20.00-ға дейін қабылдайды.

  Жүзу бассейні жаз айларында кесте бойынша көп балалы отбасылардан, аз қамтылған отбасылардан, қамқорлыққа алынған балаларды қабылдайды.       

1-10 сыныптардан барлығы  оқушы ата-аналарымен бірге жақын және шалғайдағы  шетелге барып демалып келуі жоспарланып отыр.

 

4.10.Саяхат жасау, жорыққа шығу.

 

Оқушылардың ұйымдастырушылық қабілетін дамытып, өз бетімен еркін, жауапты шешім қабылдау дағдысына  машықтанып, күнделікті үйреншікті емес, жаңаша жағдайда  бұрын байқалмаған қабілеті ашылып, танып- біледі. Тез бір бірімен тіл тауып, қарым-қатынас жасап, тығыз байланыста жұмыс жасап, тынығып, сауығады. Ұйым, ұжымдағы оқушы, мұғалімдермен тез тіл табысып, төзімділікке тәрбиеленеді.   

 

ЖББ №77 МБК жорпарлауы бойынша профилдік отрядтар мен мектеп жанындағы «Ғажайып әлем» сауықтыру лагерінде жазғы мектептер мен Бөбектер мектебінде көгандандыру отрядтарында  1001 оқушыны, яғни 1-10 сынып оқушыларының 73 % жаз айларында сауықтырып кәсіби білімін көтеруге жағдай жасайды (Барлығы 1379 оқушы)

 

5. Жазғы сауықтыру лагерінде психологиялық-педагогикалық қызмет көрсету

 

    Лагерьге келген бірінші күннен бастап балалар психологиялық-педагогикалық  көмек қажет етеді. Бұл үшін мектепте оларға көмек көрсетуге қолайлы жағдай жасалған.  Бірге атқарылатын істер, ойын-сауық, саяхат-жорықтар балалардың бір бірін басқа қырынан көруге, танып-білуге көмектеседі.  Олардың мінезіндегі ерекшеліктерді көріп, баланың өз бетімен жұмыс жасап, нақты ұнаған ісімен айналысуға жол ашады. Балалардың даралығын, ерекшелігін, жеке басының қасиеттерін танып-білу, әлеуметтік жағдайын білу – баланың лагерьде дұрыс демалып,  жақсы сауығуына көмектеседі.

 

 

 

 

ТҮР ТҮСІ  ТІЗІМІ ,  /АЙЫРА БІЛУ/ – КӨҢІЛ-КҮЙ КҮНДЕЛІГІ  

 

Менің көңіл-күйім

 

Фамилия, имя

Шаттанушылық

Қызыл

 

Қуаныш, жылылық

Қызғылт сары

 

Тартымды, әдемі,

Сары

 

Байсалды, жуас

Жасыл

 

Қаяулы

Көк

 

Үрейлі

Күлгін

 

Әлсіздік

Қара

 

 

Қорытындылау  (күнделікті)

Аты-жөні

Күндері

 

1

2

3

4

 

О

З

З

Ж

 

К

Ж

З

Ж

 

С

З

О

З

 

Түрлі-түсті кілем балалардың көңіл-күйін түрлі бояулар түсі  арқылы білдіреді:тік сызық бойынша барлығы бірге, көлденең сызық бойынша әрбірінің лагерьде болған уақытындағы көңіл-күйін анықтайды. Лагерьдің, топ жұмысының түрлерін  осы кесте бойынша жоспарлауға болады. Балаларды марапаттап  отыру керек, бір де бір бала назардан тыс қалмауы керек. Себебі баланың көңіл-күйі бұзылады. Реніш пайда болады. Нәтижесіне қарамай да, ынталанғандары үшін де сый көрсетіп, көңіл бөліп отыру керек.

                    

 

БАҒДАРЛАМАНЫ ІСКЕ АСЫРУ КЕЗЕҢДЕРІ

 

 

IКЕЗЕҢ: ҰЙЫМДАСТЫРУДАЯРЛЫҚ ЖАСАУ КЕЗЕҢІ

( 16 наурыздан   31 мамырға дейін)

 

Қызмет түрлері, атқарылатын іс-шаралар мазмұны

Мерзімі

Жауаптылар

1.

 Директормен жиналыс, жазғы сауықтыру лагерін ашуға даярлық жасау туралы

27.04.2019ж.

Мусина Г.Б.

Согосбай А.

2.

Ата-аналар жиналысы 1-10 сын.

 15 –26.04.2019г

Сын.жетекшілері

3.

Жалпы мектепішілік ата-аналар жиналысы

сәуір

Адилбаева Р.Т.

Мусина Г.Б.

4.

Балалардың жазғы сауықтыру лагері жөнінде алдын ала ақпарат жинақтау

сәуір

Сынып жетекшілері

5.

2019 жылы балалардың жазғы сауықтыру лагерінде демалуы жөнінде қалалық білім бөліміне есеп беру.

18 мамырға дейін

Мусина Г.Б.

Согосбай А.

Садықова А.Б.

6.

Лагерь бастығы, тәрбиешілер қызметіне кандидаттармен әңгіме-сұхбат жасау

18 сәуірге дейін

Жантыбаева З.Р.

Мусина Г.Б.

8.

Лагерьге бөлмелерді даярлау музыка  залы

спорт залы асхана кабинеттер

28 мамырға дейін

Романчикова Т.А.

9.

Дарлау керек:

ойыншықтар    спорттық  инвентарлар кеңсе тауарлары   музыка аппаратурасы

28 мамырға дейін

Даниленко О.А.

Кокарев С.А.

Жуматова С.М.

Хажай Сауле

 

 

IIкезең: ЖАРНАМААҚПАРАТТЫҚ

( с 22 апреля по 31 мая)

 

Қызмет мазмұны

Мерзімі

Жауаптылар

1.

Оқушылар арасында жарнамалық  акция «Жаз келе жатыр!»

Сәуір

Сынып  жетекшілері

2.

Мектептен басқа мекемелермен бірлесіп жұмыс атқаруды ұйымдастыру  :

«Ботагоз» кинотеатры ЖаңаМайқұдық  мәдениет үйі Өрт сөндіру бөлімі Әскери бөлім БМЖС Театр, мұражайлар

25 мамырға дейін

Мусина Г.Б.

3.

Мектеп айналасын көгалдандыру бойынша кәсіби топ,  топтардың жұмыс жасау кестесін жасау

25 мамырға дейін

Катпатаева К.К.

Кептербаева А.С.

Хен Н.А.

 

4.

Ақылы, ақысыз лагерьде демалатын балалар дың тізімін анықтау.

 

18 мамырға дейін

Даниленко О.А.

Садыкова А.Б.

5.

1-10сын оқушыларымен  техника қауіпсіздігін сақтау жөнінде, өрттен сақтану, жол жүру қауіпсіздігін сақтау туралы нұсқау беру, түсіндіру. Суда жүзу бойынша нұсқау беру 

22 мамырға дейін

Окимбаева А.Е.

Адилбаева Р.Т.

Мусина Г.Б.

Аманжолова К.Б.

Бижанова Д.Ж.

Сынып жетекшілері

6.

Жұмыс жоспарын , күн тәртібін даярлау

27 мамырға дейін

Даниленко О.А.

Спанова Р.Д.

 

7.

Лагерьдің  ашылуына тиісті мекемелерден  рұқсат алу.

29 мамырға дейін

 

 

Даниленко О.А.

 

 

III КЕЗЕҢ: ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУ

 

( 1  - 28  маусымға  дейін 2019ж )

 

Қызмет мазмұны

Мерзімі

Жауаптылар

1.

Лагерь жұмысы

Маусым

Мусина Г.Б.

2.

Мектеп айналасын көгалдандыру

Маусым-тамыз

Катпатаева К.К.

Кептербаева А.С.

Хен Н.А.

3.

Профилді  лагерь

Маусым

Согосбай А.

4.

 

 

Саяхат, жорық

Маусым

Даниленко О.А.

5.

Жаз айларында ЮПТ-мен бірлесіп  балалар арасындағы құқықбұзушылықтың алдын-алу және бос уақыттарының ұтымды өткізулеріне байланысты шараларын бірге ұйымдастыру:

Есепте тұрған балалардың жаз айларында демалуын ұйымдастыруды бақылау;  Сауда орындарын аралау; Үйді аралау. 

Маусым-тамыз

Садыкова А.Б.

Адилбаева Р.Т.

Мусина Г.Б.

Бижанова Д.Ж.

 

 

 

IV КЕЗЕҢ: РЕФЛЕКСИЯ

( 26 – 31 тамыз  2019 жыл)

 

Қызмет мазмұны

Мерзімі

Жауаптылар

1.

Жазғы сауықтыру лагерінің жұмысын саралау

Тамыз

Педагогикалық кеңесте

Адилбаева Р.Т.

Мусина Г.Б.

 

2.

Конкурстар

Шығармалар  «Мен жазды қалай өткіздім» 7-10 сын. Суреттері  «Қызықты жазғы демалыс» 1-6 сын.

Қыркүйек

Хмель Л.М.

 

 

 

Кусаинова К.И.

Сынып жетекшілері

3.

Жаз айларында балалардың құқық бұзушылығының алдын алу  бойынша мектептің ювеналдық полицияменбірлесіп  атқарған жұмысын  саралау

Қыркүйек

Құқық бұзушылықтың алдын алу кеңесі

Садыкова А.Б.

Мектеп инспекторы

 

 

КҮТІЛЕТІН  НӘТИЖЕЛЕР

 

 ЖББ №77 МБК «ЖАЗ - 2019»  бағдарламасын іске асыруды көздейді:  

Сапалы және  дәмді тамақтану, күн тәртібін орындау, мектеп және кәсіби лагерьдегі спорттық  іс-шаралары балалардың демалып, сауығуларына жасалған  қолайлы жағдай.; Лагерьде атқарылатын түрлі жұмыстар балаларды Отансүйгіштікке тәрбиелейді, түрлі ұлт өкілдерінің салт-дәстүр, мәдениетін, тарихын құрметтеуге үйретеді, оқушылардың ой-өрісін жетілдіреді. Барлық балалар бірге топпен  мектеп айналасын көгалдандыру жұмысына қатысулары оларды еңбекке баулып,  бір бірімен дұрыс қарым-қатынаста болуына, байланыс жасауға оң ықпал етеді.  «Қауіпті топ» балаларының жазғы демалысын дұрыс, пайдалы өткізуде мектептің  ЮПТ бірлесіп отырып атқаратын жұмысы бұл балалардың  құқық бұзушылықты болдырмауына, бос жүрмеулеріне көмектеседі.  Балалардың денсаулығын төмендегідей іс-шаралар арқылы нығайту: Тамақтану уақыт тәртібін сақтау; Организмге қажетті витаминдерді қабылдау; Организмді шынықтыру; Таза ауада ойындар ұйымдастырып, іс-шаралар өткізу.

 

 

Бала салмағын100-120 граммға дейін көтеру. Иммунитетін күшейту. Спортпен шұғылдануға қызығушылықтарын арттыру. Спортта қабілетін жетілдіру, спорт көрсеткішін жоғарылату мақсатында. Жас шамасы әр-түрлі балалар арасында татулықты, ынтымақтастықты күшейту. Шығармашылық қабілетін дамыту. Лагерьдегі  демалып, сауығуды  қызықты, маңызды етіп өткізу. Балалар өмірін түрлі мәдени шаралармен байыту. Баланың шығармашылығын дамыту.  Отырған орнын жинау дағдысын қалыптастыру. Отансүйгіштікке баулу.  Табиғатты аялау.   Шығармашылықпен жұмыс жасап, бір біріне төзімді болуға дағдыландыру.   Зерттеушілік қабілетін жетілдіру.   Отансүйгіштікке баулу.   Туған өлкені, табиғатты аялау.   Мемлекеттік және ағылшын тілін үйреніп, білімдерін күшейту.