КГУ «Средняя общеобразовательная школа №8»…
КГУ "СОШ№8"

Изучаем казахский язык

Алдымен, әуелі
сначала, сперва.
Вопрос-ответ
Всего ответов: 158
Новых вопросов: 1

Социального педагога

 

2017 – 2018 оқу жылындағы әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс есебі

           2017-2018 оқу жылының басында әлеуметтік педагогтың іс-қағаздарын реттеу, жаңарту жұмыстары ұйымдастырылды. Берілген жүктемелер бойынша жылдық  жоспар құрылып, жалпыға білім беру айлығымен қоса атқарылып отырды.

           Осы құрылған жоспар бойынша атқарылған жұмыстарға тоқталатын болсақ, қыркүйек айында, сыныптардың тізімдері жасалынды.  Мектебімізде 681 оқушы бар  екендігі анықталды, сол тізімдерге сүйене отырып және қосымша сауалнама алынды.

          2017-2018 оқу жылында мектепте оқушыларды ыстық тамақпен қамтамасыз ету ұйымдастырылған. Оқу жылының басынан бастап Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы №64 (жалпы оқу қоры туралы) қаулысына сәйкес жалпы оқумен қамту қорының есебінен көп балалы, аз қамтылған отбасы балаларынан қыркүйек айында 42 оқушы тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілсе, оқу жылының барысында оқушылар тағы құжаттарын тапсырып, барлығы 53 оқушы тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етілді. Аталған оқушылардың  Мемлекеттік қызмет көрсету стандартының 2015 жылдың 13 сәуіріндегі  № 198  қаулысына сәйкес құжаттары толық жинақталған. Ыстық тамақ құны 247 теңге 52 тиынды құрайды. Тегін ыстық тамақ ішіп отырған оқушылар саны.

Көп балалы отбасынан – 33 оқушы;

Аз қамтылған отбасынан – 11 оқушы;

Толық емес отбасынан – 1 оқушы;

Қамқорлықтағы балалар – 8 оқушы.

2017 - 2018 оқу жылғы мектеп бойынша әлеуметтік қорғалмаған отбасылар

Бала саны

788

Толық емес отбасы

66                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Көп балалы отбасы

51

Аз қамтылған

6

Сәтсіз отбасы

-

Қамқорлықтағы балалар

6

Патронат

2

           Мектеп асханасын жалға алушы Ким С.А. есебінен аз қамтамасыз етілген отбасынан 12 оқушы тегін тамақтанады. Мектеп бойынша ыстық тамақпен оқушылардың 100 %-ы , буфет өнімімен 35 %-ы қамтылған.  150 орындық мектеп асханасы ыдыспен, қажетті құрылғылармен жабдықталған. Мектепте сонымен қатар оқушыларды ыстық тамақпен қамтамасыз етуге байланысты құжаттар : мектеп әкімшілігінің асханада кезекшілік ету кестесі, тамақтануды ұйымдастыру жоспары, мектепте ыстық тамақпен қамтамасыз етуді ұйымдастыру туралы бұйрық пен бракеражды комиссия құрамы бекітілген .  Мектеп директоры бекіткен тегін ыстық тамақпен қамтылған оқушылар тізімі, СЭҚ бекіткен ас мәзірі және бракеражды комиссия журналы бар.  Оқушыларға асханада қайнатылған су қойылып, қол жууға жағдай жасалған. Мектеп медбикесі оқушылардың денсаулық жағдайы мен дұрыс тамақтануын қадағалап отырады.

          2017 - 2018 оқу жылының 1 қыркүйегінен  бастап «Бақытты балалық шақ мекені»  ұранымен жұмыс жоспары құрылып, акция жұмысын бастады. Акция барысында мектеп жасындағы балаларды білім ұйымдарында оқумен қамту, әсіресе күн көрісі төмен отбасылардан шыққан балаларға әлеуметтік көмек көрсету жөніндегі іс-шараларды өткізу жоспарланып, жүзеге асырылды.  «Жас Ұлан» ұйымының оқушылары аялдама, дәріхана, дүкен және жарнамалық тақтайларға ақпараттық парақшалар жабыстырды. Сонымен бірге жеке кәсіпкерлерге, демеушілерге мектеп әкімшілігінің атынанан  хат жолданды. Тұрақты демеушілер тарапынан оқушыларға           29 000 теңге көлемінде көмек көрсетілді.  Мектепте «Жақсылық жасауға асығайық!» қайырымдылық марафоны жарияланып, жалпы оқу қорынан  42 балаға 62 159 (алпыс екі мың бір жүз елу тоғыз) теңге көлемінде оқу құралдарымен қамтамасыз етілді. Жасалған жұмыстар бойынша мониторинг қалалық  білім бөліміне  жіберіліп отырды. Мұғалімдердің қатысуымен «Түнгі қаладағы балалар» жедел профилактикалық алдын алу іс –шаралары жүргізілді. Жалпыға оқыту айлығы барысында оқумен қамтылмай отырған Мансуров Дамир Восток 3-21-46 мекен-жайында тұратын мүгедек бала анықталды. Анасымен сөйлесілді және себебі анықталды. Баланы арнайы мектепке орналастыру жұмыстары жүргізіліп, денсаулық жағдайына байланысты үйде оқитын болып шешілді. Қорытынды есеп бойынша, акция барысында  55 оқушыға 92 159 теңге көлемінде көмек көрсетілді. 

           Сонымен қатар,  «Білім туралы» Заңын орындау мақсатында, мектепте күнделікті оқушылардың сабақты себепсіз босатылуы қадағаланып отырылады. Сабақты жіберуді тіркеу журналдары жүргізілуде. Осыған орай, сабақ босатқан оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізіледі.

          2017-2018 оқу жылында әлеуметтік қорғалмаған 1-5 сынып оқушыларынан 20  оқушыға қоғамдық көлікте тегін жүру үшін оқушы билеті берілді. Қала бойынша бекітілген жолда жүру құнының 50 % -ын төлеу үшін 6-8 сынып оқушылары оқушылардың жолда жүру билетімен қамтамасыз етілуде.

         Қыркүйек  айында  әлеуметтік педагог күнделікті оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалап, тексеріп отырды. 1-9 сыныптар арасында журнал басталып, сынып жетекшілер сабақты себепті, себепсіз босатқан оқушыларды анықтап, журналға белгілеп отырды. 2017-2018 оқу жылында мектеп бойынша басқа себепсіз сабақ босататын оқушылар анықталған жоқ.

          Ай  сайын Октябрь аудандық ПБ – мен салыстырмалы түрде есептер жазалып отырылады.  Октябрь аудандық ПБ –мен бірікен жоспар құрылды. Жоспарға сай төмендегідей іс-шаралар жүзеге асуда: 

- сәтсіз отбасыларын анықтау;

- үйлерге рейд жасау;

- тұрғын - үй тұрмыстық актісін жасау.

         Осындай жұмыстар нәтижесінде «Қатерлі топта» 3 оқушы тіркелуде. Бұл оқушылардың бәрі әлеуметтік қорғалмаған отбасында өсіп, тәрбиеленіп жатқан оқушылар. Оқушылармен  профилактикалық жұмыстар, әңгімелесу жұмыстары жүргізілді. Сынып жетекшілер тарапынан күнделіктер жүргізіліп отыр.

Мектеп бойынша «Қатерлі топта» тұрған оқушылар:

Жаппаров Сағыныш– 8 ә сынып

Мансурова Диана– 8 в сынып

Подлипаев Юрий– 4 в сынып

           Бұл оқушылар бірнеше рет әңгімелесу жүргізілді. Үйлеріне барып тұрғын-ұй тұрмыстық актілер жасалынды. Ата-аналары шақырылып, ата-аналарынан да, оқушылардан да түсініктеме алынды. Күнделікті сабаққа қатысулары тексеріліп, қадағаланып отырылады. Сынып жетекшілер ата-аналарымен үнемі тығыз байланыста. Мектеп инспекторы жекелеген әңгімелесулер жүргізіп, сынып сағаттарында да құқықбұзушылықтың алдын алу мақсатында жұмыстар жүргізіледі.

            Сонымен қатар, сәтсіз отбасылармен жұмыс жасау барысында, қазан айында дәстүрге сай,  Қамқоршылық күні атап өтіледі.  Бұл іс-шараның басты мақсаты – жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балаларды тәрбиелеп жатқан қамқоршыларды қолдау, өздерінің отбасыларына балаларды алуға тілек білдіретін азаматтардың (қамқоршылық, қорғаншылық, бала асырап алу) санын көбейту үшін түсіндірме жұмыстарын жүргізу. Осындай батыл қадам жасап, бала тәрбиесіне үлкен үлес қосып, көпшіліктің алғысына бөленіп жүрген қамқоршыларға арналған  29.10.2016 ж. «Я хочу подарить тебе солнце!» деген атпен іс-шара өткізілді. Іс-шараның барысында мектеп әкімшілігі атынан қамқоршыларға мадақтамалық хаттар беріліп, алғыстарын айтты. Іс-шара мектеп сайтына жарияланды.

          Қарағанды қалалық білім бөлімінің хатына сәйкес 10 қаңтар мен 10 ақпан аралығыңда «Қамқорлық акциясы» өткізілді.

Акцияның мақсаты:  әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы балаларына және басқа санаттағы балаларға қайырымдылық жасау, 0-18 жас аралығындағы балаларды жаппай оқумен қамту жұмыстарын  ұйымдастыру.

Акция барысында әлеуметтік қорғалмаған отбасында өсіп-тәрбиеленіп жатқан 8 оқушыға материалдық көмек көрсетілді.  

      2018 жылдың 4 сәуірінен бастап 8 «Ә» сынып оқушысы Жаппаров Сағыныш, 2018 жылдың 24 мамырынан бастап 8 «В» сынып оқушысы Мансурова Диана және Подлипаев Юрий Октябрь аудандық ПБ ЮПТ (Ювенальды полиция тобында тіркеуде тұр.

      2017 жылы бойынша жалпы оқу қорына 2 287 000 теңге көлемінде қаражат бөлінді.  Оның ыстық тамаққа –1 552 197 теңге 82 тиын, мектепішілік лагерьге – 157 917 теңге 40 тиын, кеңсе тауарларына – 65 159 теңге 34 тиын, спорттық киімге – 288 461 теңге қамтылды.

    2017-2018 оқу жылының екінші жартыжылдық бойынша, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 25 қаңтардағы №64 (жалпы оқу қоры туралы) қаулысына сәйкес жалпы оқумен қамту қорының есебінен көп балалы, аз қамтылған отбасы балаларынан 53 оқушы тегін ыстық тамақпен қамтамасыз етіліп отыр. Жалпы оқу қорына 2018 жылға 2 352 400 теңге бөлінді

         2016-2017 оқу жылындағы жазғы каникул кезіндегі балалардың сауықтыру демалысын, бос уақытын ұйымдастыру бойынша жұмыстар ұйымдастырылуда. Мектеп жанындағы «Күншуақ» сауықтыру орталығына 1-5 сыныптар бойынша 20 оқушы қамтылды. Олар, 01.06.2017ж. – 18.06.2017ж. аралығында I ауысым бойы Жалпы оқу қоры есебінен тегін ыстық тамақпен қамтылды. Бір күндік тамақ құны – 450 теңгені құрайды.

         Қала сыртындағы «Салют» жазғы сауықтыру лагеріне мектеп бойынша 24 оқушыға жолдама ұсынылып отыр.

1 ауысым – 18.06.-29.06.2018 ж. аралығында 5 оқушы.

2 ауысым – 03.07.-14.07.2018 ж. аралығында 5 оқушы.

3 ауысым – 18.07.-29.07.2018 ж. аралығында 6 оқушы.

4 ауысым – 02.08.-13.08.2018 ж. аралығында 5 оқушы.

5 ауысым – 17.08.-24.08.2018 ж. аралығында 3 оқушы.

         Қалалық білім бөлімінен келген есептер де, сондай-ақ басқа да тапсырмалар үнемі уақытымен тапсырылды. Ай сайын құқықбұзушылықтың алдын-алу кеңесінің отырысы өткізіліп, хаттамалары жазылып отырылды.

         Алдағы оқу жылында оқушылардың дамуына, тәрбие алуына жағдай туғызып, әлеуметтік қорғауды қажет ететін оқушылармен жеке дара жұмыс түрлерін ұйымдастыру жоспарлануда.

2018-2019 оқу жылына қойылып отырған мақсат:

        Мақсаты:   тәртібі қиын балалармен алдын-алу жұмысын жалғастыру, аз қамтылған балалармен жұмыс жүргізуді жалғастыру.

        Ұсыныстар:

1.Жыл басынан девиантты мінез-құлықты оқушылармен жұмыс қанағаттанарлық жағдайда жүргізілген.

2.Сынып жетекшілеріне, әлеуметтік оқытушыға девиантты мінез-құлықты оқушылармен алдын алу жұмысын жалғастыру;

3. Пән мұғалімдеріне осы оқушылармен жеке дара жұмыс жүргізу;

Әлеуметтік педагог: Осатай А.Қ.

Әлеуметтік педагогтың 2018-2019 оқу жылына

арналған  жылдық жұмыс жоспары

 

Жүргізілетін іс-шаралар

Мерзімі

Жауапты

1.

Әлеуметтік жағдайы төмен, көп балалы отбасынан шыққан, қамқорлыққа алынған оқушылардың тізімін анықтау және көмек беруді ұйымдастыру

Қыркүйек

сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

2.

Құжаттары жүргізу (тұрғын үй тұрмыстық акт жасау, тізімдер, сыныптардың әлеуметтік паспорты)

1 апта

сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

3.

"Мектепке жол" акциясын ұйымдастыру және жүргізу

Тамыз, қыркүйек

сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

4.

Құқықбұзушылыққа бейім, «қиын» балаларды анықтау

қыркүйек, қазан

сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

5.

Оқушыларды ыстық тамақпен қамтуды ұйымдастыру

қыркүйек

ТІО,  әлеуметтік  педагог

6.

«Мектепке жол»  республикалық акция аясында, апталықтарда рейдтік кезекшілік ұйымдастырып, атқару

қыркүйек

ТІО,  әлеуметтік  педагог, сынып жетекшілер

7.

Қорғаншылық күніне орай іс-шара ұйымдастыру

Қазан

сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

8.

Дүниежүзілік дұрыс тамақтану күніне орай іс-шара ұйымдастыру

Қазан

сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

9.

Жасөспірімдер арасындағы құқық бұзушылықтың алдын алу Кеңесін отырыстарын

үнемі

ТІО, әлеуметтік педагог, испектор

10

«Рухани келісім-бейбітшілік тірегі!» - концерттік бағдарлама

Қараша

Педагог-психолог,

әлеуметтік  педагог,

ТІО

11.

Дүниежүзілік СПИД-пен күрес күніне орай дөңгелек үстел ұйымдастыру

1-ші аптасында

сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

12

«Мой безопасный мир» КИС ИНТЕГРО

Мониторинг жүргізу

Жыл бойы

Педагог-психолог,

әлеуметтік  педагог,

ТІО

13.

Кварталдық, жарты жылдық есеп беру

желтоқсан

әлеуметтік педагог

14.

Оқушылардың қысқы демалыс уақытын тиімді ұйымдастыру

жұмыс барысында

ТІО, әлеуметтік педагог

15.

Әлеуметтік қорғалмаған отбасындағыоқушылардың сабақты көп босатпауын қадағалау және сабақтан қалған оқушылармен жұмыс жүргізу

үнемі

сынып жетекшілер, әлеуметтік педагог

16.

Салауатты өмір салтын насихаттау мақсатында медицина қызметкерлерімен кездесу ұйымдастыру, 8-11 сынып оқушылар арасында

үнемі

ТІО, әлеуметтік педагог

17.

"Қамқорлық" ақциясын ұйымдастыру

қаңтар

әлеуметтік педагог

18.

Көп балалы, аз қамтылған, қамқорлықтағы оқушылардың тегін ыстық тамақтануын қадағалау

жыл бойы

ТІО, әлеуметтік педагог

19

«Вместе против жестокости и насилия»

қаңтар

Педагог-психолог,

әлеуметтік  педагог,

ТІО

20.

Жасөспірімдерге құқық бұзушылыққа байланысты кеңестер және фильмдер көрсету, алдын алу шараларын ұйымдастыру

үнемі

ТІО, әлеуметтік педагог, испектор

 

«Как психологический подготовиться к ВОУД»

 

ақпан

Педагог-психолог,

әлеуметтік  педагог,

ТІО

21.

Бракераждық комиссия асхананы тексеруі

айына 2 рет

ТІО, әлеуметтік педагог

22.

"Нашақорлыққа жол жоқ акциясын" өткізу, наркодиспансерлер мамандарымен кездесу ұйымдастыру

наурыз

әлеуметтік педагог

23.

Бопсалау, жәбірлеушіліктің алдын-алуға арналған тесттер өткізу, анализын шығару

жұмыс барысында

әлеуметтік педагог

24.

Жанұя мен мектепте ата-аналардың тәрбиелеу белсенділігін барынша дамыту. ҚР "Неке және отбасы Заңының 62-бабы", ата-анасының баланы тәрбиелеу, күтіп-бағу және асырау жөніндегі міндеттері

ата-аналар жиналысында

ТІО, әлеуметтік педагог

25.

15-мамыр Дүниежүзілік отбасы күніне орай, "Бақытты отбасы - бақытты балалық шақ" атты іс - шара ұйымдастыру

жұмыс барысында

ТІО, әлеуметтік педагог

26.

Оқушылардың  жазғы мектеп, аула клубтарына, қала сыртындағы сауықтыру лагерьлеріне қатысуын сынып жетекшілерімен бірлесе отырып жүйелі түрде ұйымдастыру

мамыр

ТІО, әлеуметтік педагог

27.

Көп балалы, аз қамтылған, қамқорлықтағы оқушылардың  жазғы  демалыс уақыты жөнінде ата-аналарынан жазбаша түрде өтініш алу

мамыр

әлеуметтік педагог

28.

Жылдық есептер беру

мамыр

әлеуметтік педагог