Коммунальное государственное учреждение "СОШ №17"…
КГУ "СОШ №17"

Изучаем казахский язык

бері
ближе
Вопрос-ответ
Всего ответов: 114
Новых вопросов: 4

Учебно-воспитательная работа

       Білім беру сапасын басқаруда мектептегі әдістемелік жұмыс үлкен рөл атқарады. Бұл жұмыс білім беру мазмұнын жетілдіру және оқу-әдістемелік қамтамасыз етуге жауап беретін әкімшілік-әдістемелік, педагогикалық кеңес арқылы жүзеге асады. Жұмыс оқушының сәтті білім алуына, психологиялық комфорт пен тұлғаны ашуға бағытталған.

      Мектеп әкімшілігі педагогикалық құрамның кәсіби біліктілігін арттыру бойынша жүйелі жұмыс жасайды. Әдістемелік жұмыстың негізгі міндеттері:

1. Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені зерттеу және енгізу;

2.Педагогикалық ұжым үшін үнемі әрекет ететін тәжірибелік-бағдарлық педагогтік семинарлар ұйымдастыру, мұғалімнің ғылыми деңгейін көтеру мақсатында психологтік-педагогтік ғылымның жетістіктерімен таныстыру;

3. Мұғалімге жеке дидактикалық-технологиялық қолдау көрсету, мұғалімнің кәсіби шеберлігін арттыру.

Әдістемелік жұмыстың маңызды формасы – әдістемелік бірлестіктер. Олар – 5:

1. Қазақ тілі мен әдебиеті ӘБ

2. Бастауыш сыныптар ӘБ

3. Политехникалық цикл ӘБ

4. Гуманитарлық-эстетикалық цикл ӘБ

5. Әлеуметтік-қоғамдық пәндер ӘБ

ӘБ жұмысы өзара сабақтарға қатысу, әдістемелік-бақылау үзіктерін талдау, олимпиадаларға дайындау және өткізу арқылы жүзеге асады.

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Мектепте дәстүр бойынша үлгерімі төмен оқушылармен қосымша сабақтар өткізіледі. Ерекше көмекті қажет ететін оқушылардың тізімі қыркүйек айында белгілі болады. Сондықтан оқу жылының басында мұғалімдер қосымша сабақтардың жоспары мен кестесін құрады, оқушының білімі көрсетіліп отыратын журнал бастайды. Осындай жұмыстардың арқасында метепте екінші жылға қалдырылатын оқушылар жоқтың қасы.

Қызығушылығы жоғары оқушылармен де жұмыс арнайы жоспар бойынша, қосымша сабақтар кестесі негізінде жүзеге асырылады. Мұғалімдер бұл санаттағы оқушыларды олимпиадаларға, жоба қорғауға, түрлі деңгейдегі конкурстар мен сайыстарға дайындайды.

Жылдар бойы мектебімізде теоретикалық семинарлар өткізілуде. Бұл – әдістемелік жұмыстың бір түрі болып саналады. Семинарлар мұғалімнің кәсіби деңгейін жоғарлату, өзін-өзі кәсіби дамытуға талпыныс туғызу мақсатында ұйымдастырылады. Олар мектеп әкімшілігмен және психологімен өткізіледі. Жылына 5-6 семинар өтеді.

Мектептегі білім беру мазмұны мен оны ұйымдастыру проблемаларын ұжымдық шешу бойынша, жұмыс барысында жіберілген олқылықтар мен оқу-әдістемелік үдерістегі жаңашылдықтарды іздеу бойынша педагогикалық кеңестер ұйымдастырылады (жылына 5 педкеңес). Педагогикалық кеңестерді өткізу формалары әртүрлі.

Мектебімізде ашық сабақтар онкүндіктері жылына 4 рет ұйымдастырылады. Нәтижесінде мұғалімнің кәсіби шеберлігі артады, талдау жасауды, өз жұмысын талдауды үйренеді, тәжірибе алмасады.